svardokument fra min formular
Fra : jsj

Dato : 24-10-03 13:51

Hey Guys and girls
Jeg har lavet en simpel formular til indtastning, indholdet sendes som en
mail til mig, men jeg ville gerne kunne vise hvad der er indtastet i en
"tak.htm" - altså en takke-side, men en slags bekræftelse på det indtastede.

se min formular på siden: www.senius.dk/form.htm

Med venlig hilsen John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-03 14:45

"jsj" <jsj@senius.dk> skrev :

> [...]
>"tak.htm" - altså en takke-side, men en slags bekræftelse på det indtastede.

Det er ikke sikkert, du får lov til at lave ændringer i
cgiscriptet, men prøv at spørg i news:dk.edb.internet.serverside,
der er sikkert nogen kloge hoveder der, der kan svare på om det
er muligt.
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-03 15:40

Han taler formentlig om Frontpages formhandler og der er det muligt at
angive sin egen bekræftelsesside.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-03 16:19

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev :

>Han taler formentlig om Frontpages formhandler og der er det muligt at
>angive sin egen bekræftelsesside.

Hvis man går ind på siden, som der er link til, så er det et
cgiscript.

Fra http://www.senius.dk/form.htm :
<form action="http://formmail.andersenit.dk/formmail.pl"
method="post">

Ellers ville jge ikke svare, som jeg gør.
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-10-03 23:56

Ok. Hvis det er Matt's formmail støtter den såvidt jeg husker også en
egen bekræftelsesside. Det vil så fremgå af dokumentationen.

Slog det lige op.
http://www.scriptarchive.com/readme/formmail.html#redirect

On Fri, 24 Oct 2003 17:18:31 +0200, Knud Gert Ellentoft