Akrobat reader
Fra : René Bach

Dato : 24-10-03 13:28

Hvordan indsætter jeg indsætter jeg akrobat reader på min website så andre
kan downloade programmet, og er det lovligt???
Jeg anvender FP.

Venlig hilsen
R.B.M

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 13:42

René Bach skriblede:
> Hvordan indsætter jeg indsætter jeg akrobat reader på min website så
> andre kan downloade programmet, og er det lovligt???
> Jeg anvender FP.

Du skal uploade programmet til serveren og
lave et link til filen på din homepage, men
hvorfor dog spilde serverplads på det, når
programmet jo kan dl fra Adobe på:
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

--
/Gevaldi

Fra : Denn!s H

Dato : 25-10-03 12:54

"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir (prik) dk> skrev i en meddelelse
> hvorfor dog spilde serverplads på det, når
> programmet jo kan dl fra Adobe på:
> http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

ud over et link til den vestjyske version :), kan du også indsætte et link
til den danske
http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html

/Denn!s

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-10-03 15:40

> [...]
> Du skal uploade programmet til serveren og
> lave et link til filen på din homepage, men
> hvorfor dog spilde serverplads på det, når

Hej.
Jeg tror også det er det bedste at folk henter det fra adobe selv, for
ellers kan det nok godt skabe nogen problemer(har jeg læst et sted) da adobe
jo mister noget trafik på deres hjemmeside. Du skal i hvertfald undersøge
det med adobe først.

Mvh. Jørgen Nielsen.