Rammesider i hovedramme
Fra : Dorthe

Dato : 17-10-03 23:56

Hej!
Vedr. www.familienbaadsgaard.dk - FrontPage 2000
Jeg er nu gået over til rammesider i stedet for fælles kanter.
Siden består af en fast topramme, bundramme samt venstre ramme.
Kun hovedrammen i midten varierer altså.
Hvis du prøver at klikke dig ind på "Taj" og vælger "dagbog", så har jeg
lavet dagbogen som en rammeside, med top og hovedramme. Men når jeg vælger
dagbog forsvinder de ellers faste rammer. Kan man ikke få en rammeside til
at dukke op i hovedrammen?
Når jeg bruger eksempel i FP, så vises en tom hovedramme, med en lille knap
hvor der står "vis rammeside" - når jeg så trykker på den, så kommer
rammesiden godt nok - og med synlige faste rammer som på alle de andre
sider.
Jeg vil gerne, at toppen på dagbogen indeholder et navigationspanel med
links til de forskellige måneder, så man ikke behøver gå til toppen for at
komme til f.eks. 10. måned.
Princippet vil jeg gerne bruge også ved mit cv - "Dorthe" - vælg "CV", men
her kommer jeg foreløbig omkring problemet ved at lave hyperlinks fra
overskrifterne til toppen.
Glæder mig til at høre fra jer.

--
Mvh Dorthe
svar ses kun i nyhedsgrupper (send ikke privat mail)

Fra : mig

Dato : 18-10-03 00:27

"Dorthe" <nyhedsgruppemail@blop.dkkkk> skrev i en meddelelse
Kan man ikke få en rammeside til
> at dukke op i hovedrammen?

Jo du åbner din rammeside og vælger rediger hyberlinks, destinationsramme og
vælger overordnet ramme, sådan mener jeg det er, bruger ikke selv rammer.
mvh kirsten

Fra : Dorthe

Dato : 19-10-03 17:28

mig wrote:
:: "Dorthe" <nyhedsgruppemail@blop.dkkkk> skrev i en meddelelse
:: news:Ir_jb.2743$er1.1960@news.get2net.dk...
:: Kan man ikke få en rammeside til
::: at dukke op i hovedrammen?
::
:: Jo du åbner din rammeside og vælger rediger hyberlinks,
:: destinationsramme og vælger overordnet ramme, sådan mener jeg det
:: er, bruger ikke selv rammer. mvh kirsten

Når jeg trykker på "ny dagbog" kommer den side til at fylde hele siden.
Venstre navigationspanel forsvinder. Kan det være fordi det er et
navigationspanel og ikke almindelige hyperlinks?
Håber nogen kan hjælpe, for det er lidt træls.

Fra : Jens Lassen

Dato : 20-10-03 07:23

Dorthe wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> --
> Mvh Dorthe
> svar ses kun i nyhedsgrupper (send ikke privat mail)

Efter hvad jeg kan se så virker det sådan som du ønsker, jeg tror at du måske
har glemt at opdaterer siden, for den virker

jens

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne