upload problemer
Fra : niff

Dato : 17-10-03 04:02

Jeg kan ikke uploade udstillingsgalleri, ej heller "almindelige" billeder
til siden "udstillinger".Jeg har sørget for ikke at bruge spec danske
bodstaver i filnavne.
Hvad kan der være galt?
www.brohaven2.dk

VH Finn

Fra : mig

Dato : 18-10-03 01:42

"niff" <niff@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke uploade udstillingsgalleri, ej heller "almindelige" billeder
> til siden "udstillinger".Jeg har sørget for ikke at bruge spec danske
> [...]
Hej
udstillingsgaester%203.jpg jeg kan se filerne hedder noget med % måske det
er der det er gået galt ?
mvh kirsten

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-10-03 16:49