FP 2000 problemer med fælles kanter/besøgs~
Fra : Dorthe

Dato : 16-10-03 21:14

Hej!
Det drejer sig om vores nye website www.familienbaadsgaard.dk
Jeg har lavet fælles kanter til venstre og i bunden - på samtlige sider.
Mit problem er, at noget af teksten er grøn - også selvom jeg har rettet det
i htm.-filerne. Derudover er den ikke med på index-siden selvom den er det
på htm-siden i frontpage. Jeg har netop lagt hele sitet op igen - overskriv
og læg op på ny, så alt skulle være ens med htm-siderne.
Jeg kan ikke finde, hvor jeg kan rette tekstfarven - f.eks. i en html-kode.
Selve teksten er ikke til at finde. Der er jo ikke ligesom en side, ligesom
med indholdet på alle siderne.
Jeg har en gammel side http://hjem.tele2adsl.dk/baadsgaard/ - og her har jeg
kopieret bunden med besøgstæller ind i den nye side. Det er sikkert derfor
teksten er halv grøn. Den gamle side er lavet med rammer - den nye med
fælles kanter.
Kan nogen hjælpe mig videre? Jeg ville faktisk gerne have det til at se ud
som på den gamle webside. (altså bundteksten med besøgstælleren).
Jeg er noget grøn i det her, men håber, I kan forstår mit "volapyk".
Jeg har også et andet problem - det skriver jeg lige om i en anden tråd...
--
Mvh Dorthe
svar ses kun i nyhedsgrupper (send ikke privat mail)

Fra : Dorthe

Dato : 17-10-03 23:48

Hej igen!
Jeg har droppet de fælles kanter til fordel for rammesider, som jeg egentlig
også havde på den gamle hjemmeside.
Men rammer i rammer har givet mig et nyt problem - se ny tråd fra d.d.