Hvordan får jeg webside navnet øverst i de~
Fra : Jan

Dato : 16-10-03 11:50

Hejsa

Jeg ved ikke om jeg kan gøre mig forståelige men prøver lige.

Når jeg er inde på forskellige hjemmsider, f.eks. bt og lignende så står
navnet på siden i den øverste linie i browser vinduer, men når man går ind
på min www.gab3.dk så står der bare index.htm - hvordan får jeg GAB3 til at
stå der oppe.

Jan

Jeg vil da gerne modtage gode råd og forslag til hvad jeg kan gøre på siden
for at få den helt super duper.

Fra : Fynbo

Dato : 16-10-03 11:59

Ved at navngive siden...Åben siden i FP->Højreklik->Egenskaber for
side->Angiv sidens navn under Titel..
Og hvis jeg var dig ville jeg lave designet så du , hvis muligt, får fjernet
scrollbarene...Altså lave det mindre..
Fynbo

Fra : Jan

Dato : 16-10-03 12:13

Har gjort som beskrevet men der står stadig index.html og ikke det jeg har
navngivet den.

Jan

Fra : Fynbo

Dato : 16-10-03 12:24

Åben siden i FP->Gå i HTML Visning->Find det sted hvor der
står<title>index</title>..Ændre det til sidens navn..
Virker det ikke kan du lukke FP ned og slette det der ligger i mappen
vti_bin og prøve igen..

Fra : Jan

Dato : 16-10-03 12:32

har prøvet men det hjælper ikke - der står også det rigtige osv...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-03 12:33

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev :

>Har gjort som beskrevet men der står stadig index.html og ikke det jeg har
>navngivet den.

Du skal sætte det på indexsiden og ikke på de andre sider.

Et eller andet med egenskaber for rammer eller lign. skal du
ændre det i.
--
Knud

Fra : Jan

Dato : 16-10-03 12:40

SUPER - det hjalp

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-03 18:46

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev :

>SUPER - det hjalp

Suk - det bliver også den sidste hjælp fra min side, eftersom du
åbentbart ikke vil citere efter netiketten.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Fynbo