Udgivelse/Upload af FP-baseret hjemmeside ~
Fra : hjh

Dato : 14-10-03 12:51

Har oprettet to hjemmesider på http://www.sitecenter.dk/hjh og
http://home20.inet.tele.dk/hjh/. Hensigten var at downloade den første til
min lokale PC, foretage ændringer/tilpasninger lokalt ved hjælp af FP 2002
og udgive resultatet på Home Server'en. Som det ses, når man klikker på Home
Server adressen, refererer alle links til l o k a l e mapper/filer på min
PC i stedet for de tilsvarende mapper/filer på webstedet. Jeg har i FP brugt
udgivelsesfunktionen til overførsel af hjemmesiden. Jeg har - forgæves
indtil videre - prøvet at kigge i nyhedsgrupperne, Microsoft's KB, diverse
supportsider og min egen Frontpage dokumentation.

Hvordan 'gør man' for at få fil-, links- og mappereferencer til at pege på
destinationsserveren?

FP-begynder-