Store uploads-problemer, håber på hjælp
Fra : Dorthe

Dato : 12-10-03 13:38

Hej!
Jeg har købt et nyt domæne www.familienbaadsgaard.dk, og nu ville jeg "lige"
flytte mit websted fra vores tele2adsl.dk/baadsgaard, men det var ikke bare
lige. Jeg flyttede noget af siden med cuteFTP, men der fik jeg ikke det hele
med. (grunden til brugen cuteFTP var, at jeg ikke lige var i besiddelse af
FrontPage2000, som jeg ellers normalt brugte - jeg har nu igen fået FP2000).
Først skrev FP til mig, at den og den mappe ikke kunne lægges op, nu har jeg
prøvet at lave et lille helt nyt websted, og så får jeg flg. meddelelse:
"Serverfejl: "frontpg.lck" kan ikke åbnes: Filen eller mappen findes ikke.

Jeg har netop installeret FP2000. Jeg havde egentlig opgraderet office2000
til officeXP, og opdagede først bagefter, at FP ikke var med på
XP-versionen. Så skulle jeg lige have fat i den igen. Og nu har jeg så altså
blot installeret FP fra office2000 cd'en og beholdt de andre programmer som
XP-version.

Håber dette giver mening, og at I kan hjælpe mig videre.
--
Mvh Dorthe
svar ses kun i nyhedsgrupper (send ikke privat mail)

Fra : Falcon

Dato : 12-10-03 14:01

Hejsa.

Det sker nole gange, når man bruger FTP, at den ødelægger, Fp på serveren,
specielt, hvis du ukriritisk flytter en hjemmeside.

Løsning; Din udbyder skal genindlæse Fp på servern

--
-/Falcon
www.it-nordjylland.dk

Fra : hcma

Dato : 13-10-03 20:46

"Dorthe" <nyhedsgruppemail@blop.dkkkk> skrev i en meddelelse
> [...]
altså
> blot installeret FP fra office2000 cd'en og beholdt de andre programmer

Hvis det oprindelige websted er uploaded med FrontPage incl. Server
Extensions (server udvidelser) kan du få fejl hvis du downloader/uploader
via FTP.
Så hvis det oprindeligt er uploaded med FP, åbner du
FP ->Filer ->Importer ->Fra Web-sted og lader FP klare resten.
m v h
HC