Fjern understregning af links i frontpage.~
Fra : Marie Nielsen

Dato : 11-10-03 21:06

Hej hej! Okay så har jeg igen et problem...
Jeg har efterhånden siddet så længe med min side i frontpage, at
jeg nu fuldstændig er kørt kold i det....

Jeg har lavet diverse link rundt på siden, men de er
understregede, og nu kan jeg ikke finde uda f at fjerne denne
noget irriterende understregning. Jeg synes den ødelægger siden
lidt...

Håber der er nogen der kan hjælpe mig...

VH
Marie

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 11-10-03 22:16

Hej Marie
Prøv at se dette link:
http://www.xcc.dk/service/koder.asp
Jørgen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-10-03 13:08

> Prøv at se dette link:
> http://www.xcc.dk/service/koder.asp
> Jørgen

Godt lille scripht, som jeg selv bruger, men har et problem med farvekoder,
jeg kan ikke bruge blå på mine sider, hvor finder jeg de farvekoder??

Min farve er en mellemting at gul og hvid, lidt crem artigt.
www.sydhavsoernesbowlingklub.dk

Håber nogen kan hjælpe.

Venlig hilsen Jesper c",)

Fra : Martin

Dato : 14-10-03 11:36

Det nemmest er at markere linket og derefter trykke på knappen
understregning i menubaren (du ved fed skrift-kursiv-understreget) det
fjerner understregningen..håber dte hjalp lidt...

Alting behøver ikke at være svært...

Hilsen Martin