Interaktivitet og links
Fra : Anders Petersson

Dato : 06-10-03 13:52

Jeg havde på min arbejdsside www.indre-by.dk langt om længe fået
lavet en tilmeldelsesformularer til brugere (Internet-i-caféen).
Herefter bad jeg wannafind, som min udbyder hedder, om at rette
en eller anden fejl, så det kom til at virke. Jeg havde jo betalt
for FP extensions.

Efter at have rodet lidt inde på serveren, fik de det til at
virke, men til gengæld forsvandt mine links ude til venstre. Så
fik jeg at vide, at jeg bare skulle opdatere hele siden een gang
til. Det gjorde jeg så, hvorefter mine links igen virkede, men så
virker min tilmeldingsformular til gengæld ikke. Noget tyder
altså på, at når jeg opdaterer, overskriver jeg nogle filer, så
at det, de lige har rettet på serveren, bliver ødelagt. Jeg kan
altså vælge, at enten min formular, eller mine links virker.

Kan nogen forklare, hvad problemet er. Wannafind kan sagtens få
formularen til at virke, men så forsvinder mine links og siden er
ubrugelig. Det samme gælder de andre interaktive ting, f.eks.
tælleren, som bliver deaktiveret på samme måde, hver gang jeg
opdaterer.

I øvrigt virkede alt det andet omkring formularen godt. F.eks.
kunne jeg stille den til at lande alle indmeldelserne i min mail.

Jeg glæder mig til at høre nogle svar.

M.v.h.
Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk