Scrooltekst i bunden?
Fra : KH

Dato : 04-10-03 23:52

Jeg har sat scriptet ind på min hjemmeside så der skal være en løbende tekst
i bunden af browerseren.

Det er taget herfra: http://www.html.dk/scripts/javascript/00003/

Det vil dog ikke virke. Jeg ved at fejlen er: dette gøres ved at tilføje
onload til <body>.

Det fatter jeg simpelthen ikke noget af. Er der ikke nogen som gider at
skære det ud.

Klaus

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-10-03 20:14

"KH" <De@de.de> skrev i en meddelelse
> Jeg har sat scriptet ind på min hjemmeside så der skal være en løbende
tekst
> i bunden af browerseren.

Jeg kan ikke lige se mig ud af det script du henviser til, måske fordi jeg
er træt, men jeg dette som er fra http://www.tips-og-tricks.com/ og de
hæfter som hun skriver til Forlaget Libris som engang hed IDG Forlag.

Du kopier dette script og paster det ind i "noteblok" eller "wordpad" og der
laver du sætningen I ""Har du husket at tilmelde dig Nyhedsbrevet fra
Sydhavsoernesbowlingklub.dk online????" om til din egen. Og der efter sætter
du det ind i din hjemmesides <head>.

JavaScript til status-linje-tekster

Denne skal indsættes i <head>:

<script lanuguage="javascript">
var Text="Har du husket at tilmelde dig Nyhedsbrevet fra
Sydhavsoernesbowlingklub.dk online????"
var Pos=1

function UpdateStatusBar(){
window.status=Text.substring(0,Pos++)
if (Pos==Text.length) Pos=0
setTimeout("UpdateStatusBar()",Math.random()*500)
}

UpdateStatusBar()
</script>

Håber det er det du kigger efter???