Kode?
Fra : KH

Dato : 04-10-03 17:38

Er der en nem måde at få kode på min hjemmeside?? Det jeg præcis ønsker er
at lægge nogle filer på nettet som min lillebror skal have adgang til via et
password og ingen andre.

Klaus

Fra : KH

Dato : 04-10-03 17:57

Jeg havde ikke set spørgsmålet længere nede. Sorry!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-10-03 23:22

"KH" <De@de.de> skrev :

>Jeg havde ikke set spørgsmålet længere nede. Sorry!!

Ville det ikke være meget nemmere bare at uploade filerne til
serveren uden at lægge links på siden?

Og så give din lillebror adressen til filerne?

Så er der er jo ingen andre, der kan hente dem uden at kende
adressen og hvor skulle de kende den fra?
--
Knud

Fra : KH

Dato : 05-10-03 10:01

> Ville det ikke være meget nemmere bare at uploade filerne til
> serveren uden at lægge links på siden?

Jo, helt klart. Men det andet er lidt sjovere