Frontpage XP extensions
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 12-04-01 11:14

Er der nogen her der ved om den nye XP
version kræver nye extensions på serveren??

Kasper K

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-04-01 13:20

Ja.

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 12-04-01 13:25

Fedt - Er det så sådan at du vil fortælle mig hvem der ved det?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-04-01 14:10

"Kasper Katzmann" <kasper@katzmann.dk> skrev i en meddelelse
> Fedt - Er det så sådan at du vil fortælle mig hvem der ved det?

Du misforstår JPK - han er, som du kan se af signaturen MVP i
frontpage. Det betyder at han er ekspert i netop det produkt og at
han har opnået en særlig anerkendelse fra Microsoft omkring sin
viden og sin uddeling af samme til folk.

Han har endvidere den fordel, at han er kortfattet - i modsætning
til visse andre -(undertegnede for eksempel), så det han svarer ja
til er at der kræves nye extensions på serveren.

--
ahw

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 12-04-01 19:24

> [...]
> til visse andre -(undertegnede for eksempel), så det han svarer ja
> til er at der kræves nye extensions på serveren.

Det er lige præcis det der med at være kortfattet, der stikker
mig i øjnene. Som MVP er man jo netop blevet anerkendt for
sin evne til at forklarer andre, hvordan man løser forskellige
prblemer. Jeg har endnu ikke set et svar fra JPK, der kan betragtes
som en forklaring. Alle svar er korte, men absolut ikke præcise
for den der ikke har den store erfaring med FP.

Når jeg ser på JPK's svar med en novices øjne, så ser jeg stort set
intet. Jeg underviser selv i FP, så jeg kan godt sætte mig i novicens sted.

Desuden er det da ikke en dyd at være kortfattet. Det er en dyd at kunne
forklare sig, så flest muligt og især spørgeren, er med.

Hilsen Kasper K

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-04-01 20:24

)
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-04-01 20:26

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> )

Ja, man er ikke let at gøre tilpas. Hvis man beder om en ordentlig
forklaring her i gruppen eller i andre edb-grupper og så giver den
lange version, får man at vide, at det er for meget, for
omstændeligt m.v.- og hvis man giver et kort svar, så er det ikke
tilstrækkeligt, for kort eller for "indforstået". Det er ikke let.

Jeg har ry for at være omstændelig og det er der nogen, der ikke
bryder sig om- andre mener at JPK så er for kortfattet. Sådan er
der så meget -og lad nu være med at komme med "den gyldne middelvej"
for det er en floskel.

--
ahw

Fra : Flemming Riis

Dato : 12-04-01 20:25

<kasper@katzmann.dk> wrote:

> [...]

Som MVP forstår han sikkert også hvad den NDA som er omfatter
Whistler/XP betyder og derfor ikke siger mere end der er nødvendigt

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-04-01 02:21

Jeg er den type der siger "Hvorfor hvorfor bruge to ord hvis et kan
gøre det".
Jeg uddyber gerne mine svar hvis nogen skulle ønske det.
Nogen gange gør jeg det til og med uopfordret.
Specielt hvis spørgsmålet har min interesse.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-04-01 09:55

On Fri, 13 Apr 2001 03:21:07 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Jeg uddyber gerne mine svar hvis nogen skulle ønske det.
>Nogen gange gør jeg det til og med uopfordret.

Du kommer jo med megen _god_ hjælp så det ville da ikke være så ringe
endda, hvis du uddybede dine svar lidt mere
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 13-04-01 14:59

> Du kommer jo med megen _god_ hjælp så det ville da ikke være så ringe
> endda, hvis du uddybede dine svar lidt mere

Det var lige det der var min pointe (selvom den måske var lidt skjult).
Jeg tror nemlig ikke der er nogen her der betvivler JPK's evner og
slet ikke mig.

Så bliv endelig ved med at besvare spørgsmål,. Jeg er nemlig ikke i tvivl om
at
du gør det ud fra de bedste hensigter.

Hilsen Kasper K