Titel på Shubidua nummer
Fra : Bjarne Duelund

Dato : 12-04-01 10:50

Hvem kan huske titlen på et gammelt Shubidua nummer ?
Evt. også hvilket album nummeret er fra.

Sangen starter vist med "Jeg kan lide at gå i biffen...."
Og der nævnes en række skuespillere, så som "Humphrey Bogart",
"Marilyn Monroe" osv.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : N/A

Dato : 12-04-01 11:07

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 12-04-01 11:07

Hej Søren

"Søren Rohde" <soren_rohde@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:d3fB6.61$6X3.1764@news.get2net.dk...

> Sangen hedder Nylon Brando og er nummer to på SDB2 fra 1975. Jeg har sle
> vfor en billig penge købt hele ræken af SBD udgivelser fra Elap. Kvaliteten
> er fin og der er masser af underholdning i de gamle skiver.

Tusind tak.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Elmer Music

Dato : 12-04-01 11:31

Kig på www.cddb.com

Den har det meste!

-Elmer

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 13-04-01 19:13

Hej Elmer

"Elmer Music" <elmer@x-bytes.dk> skrev i en meddelelse news:9b7dj7$js9$1@news.cybercity.dk...
> Kig på www.cddb.com
>
> Den har det meste!

Hmmm...
eg kan ikke lige se hvordan cddb skule kunne svare på dette spørgsmål ?

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Elmer Music

Dato : 15-04-01 16:09

Hej igen

> Hmmm...
> eg kan ikke lige se hvordan cddb skule kunne svare på dette spørgsmål ?

Du skirver bare "Jeg kan lide at gå i biffen...." og hvad det nu ellers var,
hvis den så har et sådant nummer, kommer den op med nogle plader, hvor disse
skulle være på...

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 17-04-01 11:53

"Elmer Music" <elmer@x-bytes.dk> skrev i en meddelelse news:9bcdme$21vn$1@news.cybercity.dk...

> Du skirver bare "Jeg kan lide at gå i biffen...." og hvad det nu ellers var,
> hvis den så har et sådant nummer, kommer den op med nogle plader, hvor disse
> skulle være på...

Det ville sikkert virker hvis "Jeg kan lide...." var (en del af) titlen på nummeret,
men det er det ikke.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk