Bryster
Fra : Chokmah

Dato : 12-04-01 03:57

Det er længe siden vi har snakket om bryster ?
skulle vi ikke det igen ?

her er lige en qviz som jeg ikke tvivler på at ikke mindst herren vil finde
morsomme :)?
om ikke andet så ku det da være et oplæg ?
MvH
Bo
Øhh qvizen :
http://app2.playboy.com/sex/feature/salsgals/quiz.htmx

Fra : Kirstine

Dato : 12-04-01 11:07

In article <9b35js$h7$1@news.inet.tele.dk>, chokmah999@hotmail.com
says...
> [...]
> morsomme :)?
> om ikke andet så ku det da være et oplæg ?

*GG* ...det gav jo anledning til et par gode snakke i det lille hjem. Men
kæresten og jeg er da tilsammen ikke helt dårlige til det der - 15 ud af
20 rigtige.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Tomas O.

Dato : 12-04-01 14:15

"Kirstine" <minipip@mail.dk> skrev i en meddelelse news:MPG.153f9ccaf50307309897bd@news.inet.tele.dk...

Jeg fik også 15 ud af 20 tigtige. Jeg gad bare godt se dme jeg havde
gættet forkert på

Der er åbenbart nogen hvor de enten sidder så godt at man tror de er
fake eller hvor de er lavet så godt at man tror de er ægte

Hilsen
Tomas O.

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 12-04-01 15:09

> Jeg fik også 15 ud af 20 tigtige. Jeg gad bare godt se dme jeg havde
> gættet forkert på

Jamen det kan du da se umiddelbart efter du har fået resultatet ? ? Prøv
igen !

Go' weekend

Fra : Tomas O.

Dato : 12-04-01 15:33

":-:Janner®:-:" <ask@me.com> skrev i en meddelelse news:9b4csl$reh$1@sunsite.dk...
> Jamen det kan du da se umiddelbart efter du har fået resultatet ? ?
> Prøv igen !

Det gjorde jeg så og fik 17 ud af 20 rigtige

Og to af dem jeg gættede var fake var real. De sad næsten for
godt til at være sandt hehe

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah

Dato : 12-04-01 23:57

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:9b49op$i6g$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Der er åbenbart nogen hvor de enten sidder så godt at man tror de er
> fake eller hvor de er lavet så godt at man tror de er ægte

jamen det kan du godt - man skal bare følge linken så for du svar på dem
hvor du gættede forkert
MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-04-01 16:11

Hvis du ville se hvad du gættede forkert på, hvorfor fulgte du så ikke bare
det link der gav løsningen??

Fra : Per Larholm

Dato : 16-04-01 21:33

"Tomas O." wrote:

> "Jeg fik også 15 ud af 20 tigtige. Jeg gad bare godt se dme jeg havde
> gættet forkert på

Hehe - beat you Tomas ) 17 ud af 20 ))

> Der er åbenbart nogen hvor de enten sidder så godt at man tror de er
> fake eller hvor de er lavet så godt at man tror de er ægte
>
> Hilsen
> Tomas O.

Per

Fra : Chokmah

Dato : 12-04-01 23:56

"Kirstine" <minipip@mail.dk> wrote in message
> In article <9b35js$h7$1@news.inet.tele.dk>, chokmah999@hotmail.com
HI Kristine

> *GG* ...det gav jo anledning til et par gode snakke i det lille hjem. Men
> kæresten og jeg er da tilsammen ikke helt dårlige til det der - 15 ud af
> 20 rigtige.
ahh det er faktisk rat godt gåed jeg er stor samler på sligt materiale og
jeg blve da kåret til vreats man :)
men det skæge er faktisk at det er de store bryster hvor man tager fejl -
karekteristisk så vil store kunstige bryster begynde at bule meget tidligt -
der hvor det går fra hmm alm skind til bryst - der er ingen der har
naturligt fylde
MvH
Bo

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 12-04-01 17:08

Chokmah <chokmah999@hotmail.com> wrote:
> Det er længe siden vi har snakket om bryster ?
> skulle vi ikke det igen ?
Tjoeh, det vi fandt frem til sidst var at kunstige bryster var mindre
respektabelt end naturlige bryster. Var det den generelle holdning eller
tager jeg fejl?

Jeg synes at det kan være godt for en kvinde, ung som gammel, at lade en
brystoperation forandre hendes selvværd. Det, jeg har læst i aviser,
vidner om at det bliver til en hel forandring i hendes tilværelse. Det
kan sagtens være positivt.

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast

Fra : Chokmah

Dato : 13-04-01 00:08

"Gunnar Vestergaard" <post@gunnar-v.dk> wrote in message
Hi Gunnar
> Tjoeh, det vi fandt frem til sidst var at kunstige bryster var mindre
> respektabelt end naturlige bryster. Var det den generelle holdning eller
> tager jeg fejl?

jeg kan ikke huske det men det lyder meget sandsyneligt

> [...]
> brystoperation forandre hendes selvværd. Det, jeg har læst i aviser,
> vidner om at det bliver til en hel forandring i hendes tilværelse. Det

jamen det er da en overbevisning som jeg helt og aldels kan tilslute mig -
jeg synest ikke det er megt ulig min egen diplomatisk talt vigene hård
grænse det red mig som en mare fra det begyndte da jeg var 21 til jeg var 30
..... Nu har jeg godt nok ikke langt hård fordi , det skal gøre nogen mere
interesserede - jeg er tilgengæld blvet kværnet et øre af hele mit liv om
hvor godt dte ville gå mig hvis jeg klippede hårdet og jeg tog en ren klud
på kroppen ..... fordi jeg er ( var ) jo ellers så pææææææn , men nej så jeg
fik tatoveret et pentagram i hovedebunden det er biller ind en hård
trabsplantasion , men jow jeg ku da stadigt godt finde på det og jeg evd de
ser ud af helevd til de der hård tranplantasion så det er jo fint nok me
dmig bare dte er langt :)
men med lidt mere fylde i brysterne eller mindre for den sags skyld ....
jamen det må den enkelt kvinide finde ud af hvad hun brænder for ... som jeg
vist skrev sidst man fokusere well på det der er pænt på den man elsker ..
ja man kan well også se skønheder som andre ikke kan , f.eks som jeg vist
også nævnte sidst så er jeg helt eller wild når freYa for en bums :) det er
ikke tit og de er ikke store .. men farre for at atge muinden for fuld så
ser jeg lidt noget religiøst i det , da man jo siger kun guds skaberværk er
det perfekte så er det jo fedt med en lille bums til at sætte tingene i
jord kontakt.
MvH
Bo

Fra : Peter Knutsen

Dato : 14-04-01 12:24

Chokmah wrote:

> http://app2.playboy.com/sex/feature/salsgals/quiz.htmx

Jeg tog testen for et par dage siden, og fik kun 11 ud af 20 rigtige.
Bagefter lavede jeg statistik over hvor mine fejl lå, og der var ca
lige mange tilfælde af Fake->Real og Real->Fake. (Jeg kan ikke huske
om fejlene var 4:5 eller 5:4).

--
Peter Knutsen

PS. Til mit forsvar skal siges at jeg ikke kiggede på de "store"
billeder, jeg nøjedes med tommelfingerneglene. Men jeg er stadig-
væk over at det ikke gik bedre.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-04-01 16:12

*LOL* Jeg er helt knust af grin.......

8'eren antog jeg var ægte, da de er temmelig grimme og uens......

Men de var sgu fake... Jeg havde sgu krævet mine penge retur for de bryster,
jeg jeg var den pige...

Det var forøvrigt min eneste fejl.. *SSS*

Fra : Chokmah

Dato : 14-04-01 17:15

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in message
> *LOL* Jeg er helt knust af grin.......
>
> 8'eren antog jeg var ægte, da de er temmelig grimme og uens......

det er fame godt gåed , jeg fik også kun 15 - jamen det er faktisk sexistisk
talt de grimeste bryster hvor man falder i og tror at de er ægte :)
MvH
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 22-04-01 15:03

> det er fame godt gåed , jeg fik også kun 15 - jamen det er faktisk sexistisk
> talt de grimeste bryster hvor man falder i og tror at de er ægte :)

Jeg troede nummer 15 var fake .. de sidder simplethen for godt til at være sandt.
Tyngdekraften berører dem slet ikke.

Fra : noiD

Dato : 29-04-01 01:55

Jep 16 ud af 20. det er ikke helt dårlig.
Hvis man ligger mærke til dem der løfter armene op, de er som regel real,
fordi hvis de sænker dem, bliver de til de såkaldte "hængepatter"

http://www.kandu.dk/