Mit gamle GF2mx på NF7s
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 30-10-03 22:07

Jeg står og skal til at købe lidt nyt guld....
Men jeg synes faktisk ikke rigtigt at jeg vil købe noget nyt grafikkort til
min gamle skærm (Compaq MV720)
Jeg køber et Abit NF7 S bundkort, men vil gerne vide om jeg stadigvæk kan
bruge mit gamle GF2 MX 64 mb kort?
Jeg tænker her på om AGP porten har anden hastighed og/eller kører med anden
spænding ?
Jeg ved godt at kortet vil blive en flaskehals når jeg skal til at spille...
Men hvis jeg kan, vil jeg gerne vente med at opgradere.

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Martin Johansson

Dato : 30-10-03 22:15

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
spille...
> Men hvis jeg kan, vil jeg gerne vente med at opgradere.

Hvis grafikkortet kører med AGP 4x så ja.
(Dette kommer fra en der lige nu kører med et GF2GTS i sit NF7-S)
Køleren døde på mit Radeon 9700.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 30-10-03 23:39

In news:3fa17f5a$0$27471$edfadb0f@dread16.news.tele.dk ,
Martin Johansson <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> typed:
> Hvis grafikkortet kører med AGP 4x så ja.
> (Dette kommer fra en der lige nu kører med et GF2GTS i sit NF7-S)
> Køleren døde på mit Radeon 9700.

Hvis jeg kan stole på, hvad jeg kan læse i windows:
http://ravn.lir.dk/pic/images//agp.png
så burde jeg vist kører med 4X

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 30-10-03 23:48

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:
> Hvis jeg kan stole på, hvad jeg kan læse i windows:
> http://ravn.lir.dk/pic/images//agp.png
> så burde jeg vist kører med 4X

Det lader ikke til der vil blive nogle problemer der. Glæd dig til dit nye
board - har selv NF7 modellen, og det er bare et superboard

--
Martin K