Fælge til Astra
Fra : Christian Kaae

Dato : 30-10-03 19:57

Jeg søger efter brugte vinterdæk på fælge til min Astra 175/70 13"
Mit problem er at jeg ikke ved om jeg kan bruge alle 4 huls fælge 13"
og hvis ikke hvilke bilmærker/modeller passer så sammen med min? Er
der nogle mere kyndige end mig der kan hjælpe?

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 08:17

"Christian Kaae (slet XQOUQ)" <loukaa@XQOUQfamilie.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:10675403220.785907958359395@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> og hvis ikke hvilke bilmærker/modeller passer så sammen med min? Er
> der nogle mere kyndige end mig der kan hjælpe?

4x100 ET49 er det korrekte mål for dine fælge.

4x100 finder du også på nogle Golf'er og BMW'er. Deres ET mål afviger dog -
hvor meget er jeg ikke klar over.

--
Mvh Bjørn,
Opel Kadett E 2.0i Club Caravan

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-11-03 08:41

Bjørn wrote:
> "Christian Kaae (slet XQOUQ)" <loukaa@XQOUQfamilie.tdcadsl.dk> skrev i en
> meddelelse news:10675403220.785907958359395@dtext.news.tele.dk...

> 4x100 ET49 er det korrekte mål for dine fælge.

Det er ikke korrekt, Astra kører på ET45 5j5, ellers er centerhul osv det samme.

Mvh
Roberto

Fra : Christian Hansen

Dato : 01-11-03 19:21

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message
Bjørn wrote:

>Det er ikke korrekt, Astra kører på ET45 5j5, ellers er centerhul osv det
samme.

Robert - Bjørn har ret.. hvis det var Astra 14" stålfælge - de org 13" er
4x100 ET46.
Centerhul er Ø56,6mm

Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-11-03 08:57

Christian Hansen wrote:
> "Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message

> samme.
>
> Robert - Bjørn har ret.. hvis det var Astra 14" stålfælge - de org 13" er
> 4x100 ET46.

Der står 175/70 13", ikke 14".
Jeg har lige solgt et sæt Astra 175/70R13 5j5 et46 (45 var en fejl) vinterhjul alt for billigt.
Ascona og Kadett går på 5j0 ET49 13" fælge, dem har jeg iøvrigt stadig et sæt af.

> Centerhul er Ø56,6mm

Nemlig.

Mvh
Roberto

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-11-03 10:09

Roberto Saldo wrote:

> Ascona og Kadett går på 5j0 ET49 13" fælge

....dog ikke Kadett GSi, der kræver 14"...
Hans

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-11-03 10:21

Hans Paulin wrote:

> ...dog ikke Kadett GSi, der kræver 14"...

Sikkert 5j5 ET49 så ... dem havde jeg på Asconaen.

Mvh
Roberto