dyrt uheld.
Fra : Jakob Silseth

Dato : 30-10-03 19:55

http://gti.1go.dk/new_page_9.htm

Tjaa man må jo håbe de har forsikringen iorden :)

Hygge

Jakob

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-10-03 19:57

"Jakob Silseth" <silseth@musikplaneten.dk> skrev i en meddelelse
> http://gti.1go.dk/new_page_9.htm
>
> Tjaa man må jo håbe de har forsikringen iorden :)

Nå, så det er det, der er sket med den...

Døde den?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-10-03 19:59

On Thu, 30 Oct 2003 19:57:03 +0100, "Morten Fruergaard" <mit
fornavn@mit efternavn.com> wrote:

>Døde den?

Dét afhænger sikkert af forsikringsforholdende. Normalt kører de jo
rundt i den på prøveplader, der ikke altid er inkl. kasko!

/Mogens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-10-03 20:09

> Dét afhænger sikkert af forsikringsforholdende. Normalt kører de jo
> rundt i den på prøveplader, der ikke altid er inkl. kasko!

Metax-folkene i Herning til Biler For Alle havde ikke den store lyst til at
fortælle om, hvad det var der var sket med den..

De nægtede faktisk, da jeg gik dem lidt på klingen.

--
Jan W Nielsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-10-03 20:26

> Metax-folkene i Herning til Biler For Alle havde ikke den store lyst til
at
> fortælle om, hvad det var der var sket med den..

et bud ville være at føreren ikke heeeelt har kunne tæmme kræfterne i den

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Jonas R.

Dato : 31-10-03 18:37

Jan W Nielsen wrote:

> Metax-folkene i Herning til Biler For Alle havde ikke den store lyst
> til at fortælle om, hvad det var der var sket med den..
>
> De nægtede faktisk, da jeg gik dem lidt på klingen.

Kender en som kender ham der kørte slæden og den skulle eftersigende havde
været på prøveplader uden kasko av av.
Han sagde regningen havde lydt på noget med omkring 900tkr :/ Meget røv!

Jonas

Fra : Babba-Papa

Dato : 31-10-03 20:05

On Fri, 31 Oct 2003 18:37:27 +0100, "Jonas R."
<corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote:

>Kender en som kender ham der kørte slæden og den skulle eftersigende havde
>været på prøveplader uden kasko av av.
>Han sagde regningen havde lydt på noget med omkring 900tkr :/ Meget røv!

I sådan et tilfælde ville det næsten have været bedre at knalde ind i
et gammel egetræ med topfart uden at airbagen udløstes......

- -
Babba-Papa

Fra : Peter C.

Dato : 03-11-03 09:41

> et gammel egetræ med topfart

Hvad er topfarten for et gammelt egetræ ?

MVH Peter C:\

Fra : ENN

Dato : 30-10-03 20:39

Var det den Buksti (ham sosse pamperen) kørte i??

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 30-10-03 21:05

"Jakob Silseth" <silseth@musikplaneten.dk> skrev i en meddelelse
> http://gti.1go.dk/new_page_9.htm
>
> Tjaa man må jo håbe de har forsikringen iorden :)

Det er da tragisk. Det er tragisk at sådan en fin bil er ødelagt. Desuden er
det tragisk at folk ser ud til at "more sig" over andre folks ulykke.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : ct

Dato : 30-10-03 22:30

> Det er da tragisk. Det er tragisk at sådan en fin bil er ødelagt. Desuden
er
> det tragisk at folk ser ud til at "more sig" over andre folks ulykke.

hvad er det for en bil og årgang ???

Claus

Fra : Morten Trab

Dato : 31-10-03 07:23

"ct" <clausFJERNES@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er det for en bil og årgang ???

Det ligner grangiveligt den Lambogini Diablo Metax har/havde, ved ikke om de
har flere af dem, men det ligner den Jason Watt gav mig røvtur i, for år
tilbage, inden han kom til skade...

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : Peter C.

Dato : 31-10-03 09:18

"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> skrev i en meddelelse
> "ct" <clausFJERNES@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

> Det ligner grangiveligt den Lambogini Diablo

....men det ER nu altså en Murcielago !

MVH Peter C:\

Fra : Morten Trab

Dato : 31-10-03 10:18

"Peter C." <pc@FJERNDETTEtping.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> skrev i en meddelelse

> ...men det ER nu altså en Murcielago !

Kan det så passe at de har haft en Diablog for ca. 4 - 5 år siden?? Mener
95% sikkert at der stod Diablo bag på den jeg var ude i...

Kan selvfølgelig også huske forkert, da det som sagt er 4 - 5 år siden jeg
var ude og køre i den...

--
Mvh. Morten Trab

Fra : Peter C.

Dato : 31-10-03 10:37

> Kan det så passe at de har haft en Diablog for ca. 4 - 5 år siden?? Mener
> 95% sikkert at der stod Diablo bag på den jeg var ude i...

Ja, den skulle vist være go´ nok !

MVH Peter C:\

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-10-03 11:41

> [...]
> 95% sikkert at der stod Diablo bag på den jeg var ude i...
>
> Kan selvfølgelig også huske forkert, da det som sagt er 4 - 5 år siden jeg

Det er korrekt, de har haft en god gammel VT'er, og senere en 6,0 VT.

-M

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 01:35

> [...]
> 95% sikkert at der stod Diablo bag på den jeg var ude i...
>
> Kan selvfølgelig også huske forkert, da det som sagt er 4 - 5 år siden jeg

Metax har aldrig ejet hverken en Diablo eller en Murcielago, bilen er ejet
af en mand i Aalborg området, jeg vil ikke nævne hans navn her.
Han købte først Diablo'en for efterhånden nogle år siden, dengang var den
rød. Men Metax lejede den ofte af ham, tror det havde en fast aftale. For
den blev ret hurtigt malet gul, og det så forfærdeligt ud appelsinhud
pføjjjj.
Den blev åbenbart lånt ud til højre og venstre for min storebror fik lov til
at køre en tur i den, efter en udstilling i Aalborg Hallen og han kender
ikke engang manden

For kort siden købte han så Murcielagen, og nu er den kvast, jeg har dog
hørt at prøvepladerne var forsikret i højeste kategori, så mon ikke den
bliver lappet sammen igen.

Så i har altså begge ret, først var der en Diablo - sidenhen en Murcielago.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 07:57

> Metax har aldrig ejet hverken en Diablo eller en Murcielago, bilen er ejet
> af en mand i Aalborg området, jeg vil ikke nævne hans navn her.

Hm kaffe-kaj og lars larsen bor vist ikke lige der så jeg kan ikke gætte
hvem det skulle være.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-11-03 11:03

> Hm kaffe-kaj og lars larsen bor vist ikke lige der så jeg kan ikke gætte
> hvem det skulle være.

Navnet er vist ikke hemmeligt. Bilmagasinet skrev en artikel for et halvt
års tid siden.
De hentede bilen til ejeren, og der blev hans navn nævnt, så det er bare at
slå op i det blad igen.

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 12:52

"Niels Bengaard" <bengaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> års tid siden.
> De hentede bilen til ejeren, og der blev hans navn nævnt, så det er bare

Ja det er ganske vist, men jeg synes bare ikke at jeg vil "udlevere" manden,
jeg bryder mig i det hele taget ikke om at nævne andres privat forhold på
usenet.
Men ganske korrekt han er ikke nogen hemelig mand, han er faktisk velkendt
her i området. Efter sigende skulle han også have, eller have haft en Jaguar
XJ220. Men jeg har dog aldrig set den.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-11-03 15:16

> [...]
> Men ganske korrekt han er ikke nogen hemelig mand, han er faktisk velkendt
> her i området. Efter sigende skulle han også have, eller have haft en

Jeg synes ikke der er meget udlevering i at skrive hvem det er.
Han ønsker selv at føre sig frem i bla. Bilmagasinet og så er man en
offentlig person.

Niels

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-11-03 21:08

> [...]
> Jeg synes ikke der er meget udlevering i at skrive hvem det er.
> Han ønsker selv at føre sig frem i bla. Bilmagasinet og så er man en

Pudsigt. Jeg faldt over Bilmagasinet i dag og noterede navnet, for at
videregive det her...
Og så er der nogen, der kom i tanke om det...

Det stod at det er en Søren Fjordbak, der kontaktede Bilmagasinet.
Dvs. at bilen blot var 8 md. gammel...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Verner Johnsen

Dato : 02-11-03 19:02

On Sun, 2 Nov 2003 12:52:01 +0100, "Claus Petersen"
<claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote:

>Men ganske korrekt han er ikke nogen hemelig mand, han er faktisk velkendt
>her i området. Efter sigende skulle han også have, eller have haft en Jaguar
>XJ220. Men jeg har dog aldrig set den.

Det har jeg, d.v.s. jeg går ud fra, at det er den samme, der engang
var udstiilet ved en biludstilling i Brønderslev, og den så ganske
skrækkeligt ud med hele karroseriet overklistret med taxa-tape.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 02-11-03 20:08

On Sun, 02 Nov 2003 18:02:19 GMT, Verner Johnsen
<vejoh@post10.tele.dk> wrote:

>Det har jeg, d.v.s. jeg går ud fra, at det er den samme, der engang
>var udstiilet ved en biludstilling i Brønderslev, og den så ganske
>skrækkeligt ud med hele karroseriet overklistret med taxa-tape.

Korrekt - den er ikke malet gul, men tapet. Mener, den er sølv inden
under...

/Mogens

Fra : bme

Dato : 02-11-03 21:50

> Korrekt - den er ikke malet gul, men tapet. Mener, den er sølv inden
> under...

Var det ikke den der var til salg i Herning under BFA 2001???

/bo

Fra : Chr. L.

Dato : 30-10-03 22:49

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote in message

> [...]
er
> det tragisk at folk ser ud til at "more sig" over andre folks ulykke.

Det er mere tragisk at det åbenbart ser ud til at bilen med stor fart er
røget over BÅDE cykelsti og fortov...heldigvis er det vel kun føren der
fandt ud af hvor utroligt dårlig han/hun må være til at køre bil! det ser jo
ud til at være en solo ulykke.

Chr.

Fra : Mr.Unlock

Dato : 30-10-03 23:42

Ja der ser man italienerne kan IKKE lave noget der holder
Esben
"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:3fa16ee3$0$94869$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 31-10-03 02:22

Hej!

Jakob Silseth wrote:

> Tjaa man må jo håbe de har forsikringen iorden :)

Jepper. Det er fandme surt!

Bilen bliver iøvrigt ret sikkert totalskadet. Hvorfor nu det? Se lige på det
første billede igen - der er skyggen af "forsikringshammeren" til venstre i
billedet Nul opretning og ny lak her :)

Fra : Erik

Dato : 03-11-03 15:31

Den 13. februar 2003 anmeldte Fjorback Automobiler ApS et
løsøreejerpantebrev stort kr. 1.000.000,00 med pant i 1 stk.
Lamborghini med stelnummer ZA9BC10E02LA12045 til tinglysning i
Bilbogen ved Retten i Århus.

Søren Fjorback er direktør i Fjorback Automobiler ApS, Vissevej 3,
9210 Aalborg SØ.

Alle ovennævnte oplysninger er offentligt tilgængelige, og de kan
findes gratis på nettet, når man ved, hvor man skal lede.

Hilsen Erik