Skærme
Fijala 3554
Hyundai FTF-skærme
Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-10-03 13:31

Er Hyundais FTF skærme gode? Har pt. en DeluxScan P990 (19") som jeg
selv synes er en ganske go skærm.

--

Best regards from

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : JK

Dato : 30-10-03 14:27

On Thu, 30 Oct 2003 13:31:21 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>Er Hyundais FTF skærme gode? Har pt. en DeluxScan P990 (19") som jeg
>selv synes er en ganske go skærm.

TFT !

Hyundai deltager sjældent i tests. Men jeg har fundet een god hos
tomshardware.com under Display guide:

http://www.tomshardware.com/display/20030626/lcd-06.html#hyundai_q17

den er meget positiv.

Det er desuden lidt suspekt med aftaler og remarking i
skærmindustrien. LG og Philips, f.eks.
For CRT skærme var samsung skærme fra hyundai. Jeg ved ikke, om det
gælder LCD TFT skærme, men man ved jo desuden at samsung er ophavet
for Dell's tft-skærme. Sådan er der så meget ! også på cd-rom og
dvd-rom og brænder markedet, er aftaler og remarking meget udbredt.
På den anden side skulle det være Sharp, der har bygget de store LCD
display fabrikker. De sælger aldrig skærme, og måske kommer det hele
derfra.

mvh

John

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-10-03 20:32

On Thu, 30 Oct 2003 14:26:42 +0100, JK <junk@mailzone.com> wrote:

>TFT !
>
>Hyundai deltager sjældent i tests. Men jeg har fundet een god hos
> [...]

Klikker straks.....

Selvom jeg roste min egen P990 - vil jeg lige skynde mig at sige at
jeg har mindre Hyundai modeller som jeg ikke lader mig imponere over.
Dog hjælper det gevaldigt med de rigtige drivere til de mindre
modeller. Og så har de en kendt fejl, nemlig at de pludselig begynder
at "flimre". Ved ikke hvad den specifikke tilstand kaldes i
fagsproget.