Problemer med k7s5a bundkort
Fra : Monty

Dato : 30-10-03 11:38

Jeg har et K7S5A bundkort med lan. Jeg kører med en 1.3 cpu men her på det
sidste er der sket noget mærkeligt. Hver gang jeg starter op så hænger
maskien. Nogen gange når jeg frem til en sort skærm og andre gange kommer
jeg kun til "velkomstskærmen" i bios. Genstarter jeg så masknen virker det
hele igen

Jeg har et geforce 2 grafikkort men det er opdateret med den rigtige driver.
Nogen der kan fortælle mig hvad der kunne være galt?

Masknen kører xp pro

Monty

--
Ved svar fjern SLET

Fra : Erling Simonsen

Dato : 30-10-03 15:30

Monty skrev:
> [...]
>
> Jeg har et geforce 2 grafikkort men det er opdateret med den rigtige driver.
> Nogen der kan fortælle mig hvad der kunne være galt?

Hej.
Har du et kort i PCI1 soklen? Jeg oplevede at mit soundblaster lydkort
og USB 2.0 enablet på bundkortet ikke kan fungere. Det står bl.a. også i
manualen. Det er vel ikke det der er galt?
m.v.h.
Erling Simonsen

Fra : Monty

Dato : 30-10-03 15:56

> [...]
> og USB 2.0 enablet på bundkortet ikke kan fungere. Det står bl.a. også i
> manualen. Det er vel ikke det der er galt?

Nej det er ikke det. Hvor kan jeg finde den seneste bios update henne? Og
hvordan finder man ud af hvilken version man kører med?

Monty