Apropos BT-bilsalg
Fra : Frederik

Dato : 30-10-03 10:53

Køber har selvfølgelig ikke optrådt alt for klogt, men uhh hvor får man lyst
til at købe bil der.....

Mvh.

Frederik

Fra : Ted

Dato : 30-10-03 17:28

> Køber har selvfølgelig ikke optrådt alt for klogt

Jeg vil næsten sige at det berettiger dem til årets fjolsepris !

Teddy

Fra : Lars Hansen

Dato : 31-10-03 08:08

> Jeg vil næsten sige at det berettiger dem til årets fjolsepris !
Så vidt vil jeg dog ikke gå. Måske kunne det lige have været en
fordel hvis de havde rådspurgt deres mekker i familien.

Men faktum er at ikke alle har råd til at købe en ny bil, men er
nødsaget til at købe bil hos en brugtvogshandler. Og uden indgående
viden om hvordan sådan en slæde er skruet sammen og reagerer over tid,
så er det lidt af et sats. De har nu bare været uheldige.

Det samme gør sig gældende når jeg har set folk købe pc'ere til 20K
fordi at en sælger har sagt at det var det bedste. Jeg kalder dem heller
ikke for fjolser, men gør dem pænt opmærksom på at de måske nok kunne få
noget tilsvarende til den halve pris.

Bare mine tanker

/Lars