Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kender nogen colormailer.com?
Fra : Tonny H

Dato : 11-04-01 23:33

Hej alle
Her her nogen som har erfaring med colormailer.com?
De reklamere med at kunne lave store udprint af digitale fotos via et lille
program som de kalde colormailer, man ved jo aldrig i disse "fidus-tider"
: -)
Mvh
Tonny

Fra : Flemming Als

Dato : 17-04-01 11:23

Hej Tonny.
Jeg kender ikke colormailer, men Sony har samme service gennem et firma i
Sweitz, hvor man installerer et program på sin pc, der bruges til at sende
billederne. Dine billeder bliver så sendt til dig med posten.

Mvh Flemming

Fra : Tonny H

Dato : 17-04-01 20:17

Mange tak Flemming
Det vil jeg kigge på, colormailer programmet kan kun bruges online og skal
"opdateres" hele tiden?? : -)
Mvh Tonny