Polo TDI 130 HK ??
Fra : Nick

Dato : 29-10-03 19:52

Hej

Jeg har hørt rygte om at der kommer en Polo 130 HK TDI'er med PD
motoren..... nogen som ved noget om det ??? Pris ? leveringstidspunkt
etc ?

mvh
Nick

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-10-03 19:53

Nick wrote:

> Jeg har hørt rygte om at der kommer en Polo 130 HK TDI'er med PD
> motoren..... nogen som ved noget om det ???

Jep - Polo GT ér på banen pt.

Pris ? leveringstidspunkt

http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=5027

En boks og du har 380 Nm og 160 hk. Sikke en Polo. Feed vogn, IMO.

--
Jan W Nielsen

Fra : Nick

Dato : 29-10-03 20:16

>http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=5027
>
>En boks og du har 380 Nm og 160 hk. Sikke en Polo. Feed vogn, IMO.
>
>--
Tak.. det var hurtigt... ca. 5 min. responstid

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-10-03 20:15

Nick wrote:

> Tak.. det var hurtigt... ca. 5 min. responstid

Sådan er det bare her i NG´en.

Skribenterne er toptunede med turbo og direkte indsprøjtning..

--
Jan W Nielsen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 29-10-03 20:27

>Pris ? leveringstidspunkt

Ove 270.000! De må ha' ædt et eller andet.

Fra : Mikael Andresen

Dato : 29-10-03 20:51

ja jeg tror wv's lange nosser hang uden for sengen da de stod op og så
trådte de på dem..... og skreg: "POLO GT TDI 130 SKAL KOSTE DEM DYRT"

"Brian B. Christensen" <not_for_public@invalid.address> skrev i en
meddelelse news:n350qvka3g5q32er73m3fjqj8e14vdb2a4@4ax.com...

Fra : Michael

Dato : 29-10-03 21:14

Køb den med SEAT skilt på til 250.000 og så har den tilmed et mer sporty
udsende
kan også fåes i en skoda fabia rs til 240.000

Fra : Pedersen

Dato : 29-10-03 23:01

Prøv evt. at spørge i dette forum... det er specielt til Polo9N spørgsmål.
osv...

Det er et rimeligt nyt forum, men det skal nok blive godt..

www.polo9n.dk

Tim

Fra : EjS

Dato : 29-10-03 23:01

> ja jeg tror wv's lange nosser hang uden for sengen da de stod op og så
> trådte de på dem..... og skreg: "POLO GT TDI 130 SKAL KOSTE DEM DYRT"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Det var fandme da det sjoveste jeg har hørt i en nyhedsgruppe nogensinde!
"VW", "nosser" og "seng" i én sætning - det er meningsløst frygtindgydende
sjovt...

"Sjove billeder i mit hovede.jpg"

MVH EjS

Fra : Olesen

Dato : 30-10-03 17:10

"Brian B. Christensen" <not_for_public@invalid.address> skrev i en
meddelelse news:n350qvka3g5q32er73m3fjqj8e14vdb2a4@4ax.com...

> Ove 270.000! De må ha' ædt et eller andet.

...og så kan gearkassen vel ikke holde eller
blir' det en dieselmodificeret type eks. ???

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 30-10-03 19:52

> "Brian B. Christensen" <not_for_public@invalid.address> skrev i en
> meddelelse news:n350qvka3g5q32er73m3fjqj8e14vdb2a4@4ax.com...

> ..og så kan gearkassen vel ikke holde eller
> blir' det en dieselmodificeret type eks. ???

Det bliver jo selvfølgelig deres 6 gears gearkasse som også bruges i de
andre modeller som kører med den motor, både wv, seat skoda ;)

MVH

Lars Bisgaard