/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
"Nyt" fra Viewsonic
Fra : rane


Dato : 29-10-03 17:22

Hejsa,

i et tidligere indlæg skrev jeg om DVI problemet med VP181b skærmen og
min kommunikation mellem moi og Infocare/Viewsonic.

Nu fik jeg så lige en mail fra Infocare, hvor de spørger mig om jeg
ville være interesseret i en permanent ombytter til en VP191b istedet
- da Viewsonic tilsyneladende stadig er i fejlsøgnings-mode.

Seføli takkede jeg nej, da VP191b er med MVA-panel og spurgte om de
ikke kunne tilbyde mig en VP201b eller VP211b ;) Men nej, sagde jeg
ville liiige finde ud af om jeg gad vente så lang tid inden Viewsonic
finder ud af noget, eller om jeg ville forlange pengene tilbage.

I sidstnævnte tilfælde...hvilke muligheder er der så ellers i 5-5500,-
prisklassen? Lurede lidt på NECs 1860NX, men synes ikke så godt om
designet + man skal købe i tyskland.

Men kort og godt - Viewsonic har stadig ikke fundet en løsning på
DVI-problemet og jeg venter spændt på hvad de svarer til min mail (som
Infocare har sendt videre til Viewsonic).

 
 
Jacob Jørgensen (29-10-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Jørgensen


Dato : 29-10-03 23:42

Har læst lidt tilbage i gruppen og set at der er nogle stykker der har
problemer med VP181. Men tror i der vil være problemer, hvis man køber sådan
en skærm idag?

Går nemlig og overvejer om jeg skal have sådan en, da den jo koster 1400
mindre end en NEC 1880. Såvidt jeg har forstået sidder der samme panel i
dem? Eller er panelet i VP181 ens med NEC's 1860 ?

Mvh
Jacob



>
> i et tidligere indlæg skrev jeg om DVI problemet med VP181b skærmen og
> min kommunikation mellem moi og Infocare/Viewsonic.
>
> Nu fik jeg så lige en mail fra Infocare, hvor de spørger mig om jeg
> ville være interesseret i en permanent ombytter til en VP191b istedet
> - da Viewsonic tilsyneladende stadig er i fejlsøgnings-mode.
>
> Seføli takkede jeg nej, da VP191b er med MVA-panel og spurgte om de
> ikke kunne tilbyde mig en VP201b eller VP211b ;) Men nej, sagde jeg
> ville liiige finde ud af om jeg gad vente så lang tid inden Viewsonic
> finder ud af noget, eller om jeg ville forlange pengene tilbage.
>
> I sidstnævnte tilfælde...hvilke muligheder er der så ellers i 5-5500,-
> prisklassen? Lurede lidt på NECs 1860NX, men synes ikke så godt om
> designet + man skal købe i tyskland.
>
> Men kort og godt - Viewsonic har stadig ikke fundet en løsning på
> DVI-problemet og jeg venter spændt på hvad de svarer til min mail (som
> Infocare har sendt videre til Viewsonic).



Dr.Ralph (30-10-2003)
Kommentar
Fra : Dr.Ralph


Dato : 30-10-03 01:47

> Går nemlig og overvejer om jeg skal have sådan en, da den jo koster 1400
> mindre end en NEC 1880. Såvidt jeg har forstået sidder der samme panel i
> dem? Eller er panelet i VP181 ens med NEC's 1860 ?

Vp 181b/s har samme IPS panel som Nec 1860NX - et LGphilips panel
Nec 1880SX har et NEC S-IPS panel i sig.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Jacob Jørgensen (30-10-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Jørgensen


Dato : 30-10-03 18:23

> > Går nemlig og overvejer om jeg skal have sådan en, da den jo koster 1400
> > mindre end en NEC 1880. Såvidt jeg har forstået sidder der samme panel i
> > dem? Eller er panelet i VP181 ens med NEC's 1860 ?
>
> Vp 181b/s har samme IPS panel som Nec 1860NX - et LGphilips panel
> Nec 1880SX har et NEC S-IPS panel i sig.

Okay, så er der jo lidt forskel

Nogen der har sammenlignet 1880SX med Vp 181b/s ?

Mvh
Jacob




rane (03-11-2003)
Kommentar
Fra : rane


Dato : 03-11-03 10:06

On Wed, 29 Oct 2003 17:22:29 +0100, rane <nada@adasf.com> wrote:

>Men kort og godt - Viewsonic har stadig ikke fundet en løsning på
>DVI-problemet og jeg venter spændt på hvad de svarer til min mail (som
>Infocare har sendt videre til Viewsonic).

Har stadig ikke hørt noget nyt fra Viewsonic og har derfor besluttet
mig for at give dem præcis 1 uge startende fra idag til at

1) finde en god skærm frem af nyere produktionsdato
2) tjekke den igennem for pixelfejl (den service kan de vel godt yde
til en utilfreds og dårligt-behandlet kunde)
3) tjekke DVI-connectoren godt igennem
4) reparere/fikse eventuelle problemer med den

Hvis jeg ikke har hørt noget fra dem om 7 dage præcis, forlanger jeg
mine penge tilbage og køber en anden skærm andetsteds (NEC 1860NX-BK
højst sandsynlig)

Bare en lille update fra mine Viewsonic-problemer :)

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408522
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste