Topstykke - pris??
Fra : Idé-Sign

Dato : 29-10-03 16:36

Hej med Jer,

Jeg har lige fået meldingen at topstykket i min V-klasse 220 CDI fra 1999
efter al sandsynlighed er revnet.

Hvad kan det laves for? Hvor henne (jeg bor på Fyn)?

Er det bedst simpelt hen at få Mercedes til at lave det?

MVH Søren

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-10-03 17:25

Idé-Sign wrote:

> Jeg har lige fået meldingen at topstykket i min V-klasse 220 CDI fra
> 1999 efter al sandsynlighed er revnet.
> Hvad kan det laves for? Hvor henne (jeg bor på Fyn)?

Pu-ha. Den lyder ond.

Jeg ville MED DET SAMME ringe til Mercedes i Flensborg og spørge, hvad de
skal have for dén omgang. Der er helt sikkert en eller flere, der taler
dansk.

--
Jan W Nielsen

Fra : Idé-Sign

Dato : 29-10-03 19:21

> [...]
>
> Jeg ville MED DET SAMME ringe til Mercedes i Flensborg og spørge, hvad de
> skal have for dén omgang. Der er helt sikkert en eller flere, der taler

Hej Jan,

Det lyder jo faktisk som en god idé, det tror jeg er et forsøg værd....

MVH Søren

Fra : Karsten Andersen

Dato : 29-10-03 17:51

Wed, 29 Oct 2003 16:35:34 +0100, skrev Idé-Sign, på 12 linier, i
<17Rnb.2621$_x7.1249@news.get2net.dk>, :

Lav det selv
Ellers koster det en bondegård.

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Idé-Sign

Dato : 29-10-03 19:19

> Lav det selv
> Ellers koster det en bondegård.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Karsten
> Opel Vectra DTI

Det har jeg desværre ikke forstand på....

MVH Søren

Fra : Karsten Andersen

Dato : 29-10-03 17:53

> [...]

>Hej med Jer,
>
>Jeg har lige fået meldingen at topstykket i min V-klasse 220 CDI fra 1999
Det er foresten ikke noget og spøge med.
Har set en 200 CDI smide turboen på den konto.
Hul mellem højtryks olie og vandet. dvs turbo'en fik ingen smøring

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Idé-Sign

Dato : 29-10-03 19:20

> [...]
> Har set en 200 CDI smide turboen på den konto.
> Hul mellem højtryks olie og vandet. dvs turbo'en fik ingen smøring

Der er ingen vand i olien, så det trøster mig lidt - eller?

MVH Søren

Fra : Jasper Norman

Dato : 29-10-03 23:33

Har Mercedes virkelig ikke en eller anden for for garanti på topstykket? Jeg
har absolut ingen forstand på levetider på diverse dele i motoren, men jeg
har da hørt om, Merc-ejere der har fået lavet diverse dele gratis hos
Mercedes som en slags "good-will" selv om vognen var 10 pr gammel.

Held & Lykke

/Jasper

--
slet "fjernes" i e-mail adr.