Gøre menubjælke bredere?
Fra : Jacob K.

Dato : 29-10-03 12:44

Hej gruppe.

Kan det lade sig gøre at ændre størrelsen på dén bjælke som ens
hyperlinks ligger i i IE6, således at man kan have flere rækker af
hyperlinks synlige i browseren?
Så vidt jeg kan se, kan den som udgangspunkt kun vise hyperlinks i én
enkelt række, men det må da være muligt at ændre dette?

Håber nogen kan hjælpe.

Vh. Jacob K.

Fra : L. E. P.

Dato : 30-10-03 08:42

29 Oct 2003 03:44:03 -0800 skrev jacob9001@hotmail.com (Jacob K.) i en
meddelelse:

> [...]
>Så vidt jeg kan se, kan den som udgangspunkt kun vise hyperlinks i én
>enkelt række, men det må da være muligt at ændre dette?

Hvis det var mig mig der havde så mange links i Hyperlinks, ville jeg
opdele dem i emner og så give hvert emne sin egen mappe. Det andet
bliver hurtigt for uoverskueligt. Og så er de jo heller ikke længere
Hyperlinks

Gøres lettest i Stifinder.

Hilsen Lars

--
Fjern 'paa' i e-mail adressen hvis du vil skrive til mig.

Fra : Jacob K.

Dato : 31-10-03 00:38

Hej

Lars:

> [...]
> opdele dem i emner og så give hvert emne sin egen mappe. Det andet
> bliver hurtigt for uoverskueligt. Og så er de jo heller ikke længere

Jooh, men det smarte ved hyperlinks er jo netop at man kun skal klikke én
gang... Jeg vil gerne have omkring 20 links liggende oppe i bjælken. Det er
allesammen links som jeg bruger mange gange hver dag, så jeg vil gerne
slippe for at skulle gå den "lange" vej via foretrukne...
Jeg navngiver mine hyperlinks med fortløbende numre fra 1 - 20 og giver dem
i øvrigt ikoner som jeg selv laver. Man husker på den måde nemt hvilke links
der fører hvorhen. (jeg gør i hvert fald).
Eneste problem er blot at der altså kun kan være én række af hyperlinks i
browseren...

Kh. Jacob K.