Små skilpadder på sydmotorvejen ved
Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-10-03 08:57

Hvad skal det være godt for??

Fire i hver vejbane med ca 50 meters afstand er der.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Unlimited

Dato : 29-10-03 09:23

Hvis det er sådan nogen firkantede sorte plader der ligger midt på
kørebanen, kan det være tælleplader.

Mvh Flemming

Fra : John Sahl

Dato : 29-10-03 10:41

Unlimited wrote:
> Hvis det er sådan nogen firkantede sorte plader der ligger midt på
> kørebanen, kan det være tælleplader.

Ikke kan være. Det er tælleplader...

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-10-03 10:48

John Sahl wrote:

> Ikke kan være. Det er tælleplader...

Hvorfor så mange?

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-10-03 11:55

Roberto Saldo wrote:

> Hvorfor så mange?

Fordi de gerne vil være _helt_ sikker på at motorcykelfolket vælter..
måske..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : RpR

Dato : 30-10-03 18:12

> Fordi de gerne vil være _helt_ sikker på at motorcykelfolket vælter..
> måske..

LOL

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Casper Bang

Dato : 29-10-03 16:00

> Hvis det er sådan nogen firkantede sorte plader der ligger midt på
> kørebanen, kan det være tælleplader.

mmm....hvad tæller de?

Fra : SNiP

Dato : 30-10-03 17:01

Casper Bang wrote:

> mmm....hvad tæller de?
Hvor mange hotdogs du spiste i 2002, nej hvad tror du egentlig de tæller?

Traffikanter måske? :)

/J

Fra : Rene Joergensen

Dato : 29-10-03 10:43

Roberto Saldo <robertosaldo@yahoo.dk> wrote:

> Hvad skal det være godt for??
> Fire i hver vejbane med ca 50 meters afstand er der.

Jeg undrede mig også over deres tilstedeværelse.

Men formålet med dette indlæg er mere at gøre opmærksom på at det
slutter med at hedde sydmotorvejen ved Køge/Ølby og begynder at hedde
Køge Bugt motorvejen :)

--
-René
http://www.taabelig-turbo-klub.dk/