Nvidia system utility til Nforce2 ?
Fra : Jakob M

Dato : 28-10-03 22:52

Er der nogen der har prøvet ovennævnte fra
http://www.nvidia.com/object/sysutility_1.0 ?

Selv om mit bundkort er på positivlisten, Abit NF7S rev2 (BIOS id 19),
virker det af h.. til. Cpu og sys temperaturerne er forkerte, henholdsvis 60
og 50, mens MBM siger 35 og 27. Vcore meldes også forkert 1,85 mens MBM
siger 1,76. MBM målinger stemmer godt overens med BIOS.

Hvis jeg forsøger at *sænke* FSB, låser maskinen fuldstændig. Alt i alt en
temmelig skuffende oplevelse. Nogen der har bedre held ?.

Mvh
Jakob

Fra : JK

Dato : 29-10-03 08:37

On Tue, 28 Oct 2003 22:52:24 +0100, "Jakob M" <fandens@klog.dkXXX>
wrote:

> [...]
>
>Hvis jeg forsøger at *sænke* FSB, låser maskinen fuldstændig. Alt i alt en
>temmelig skuffende oplevelse. Nogen der har bedre held ?.

http://www.amdforums.com/showthread.php?s=&threadid=267602

Man roder med det ude i hele verden

mvh

John

Fra : Jakob M

Dato : 29-10-03 10:53

> http://www.amdforums.com/showthread.php?s=&threadid=267602
>
> Man roder med det ude i hele verden

OK, så er jeg mere rolig, det er ikke kun mig der har problemer.

Mvh
Jakob