Hjælp,.. REPAIR MANUAL 3 cyl. 70HK Mercury~
Fra : Flemming Kyhn

Dato : 28-10-03 18:50

Hej
Jeg på jagt efter en manual til min motor, det er en Mercury 3 cyl. 70HK
årg. 1985 (årgangen er lidt usikker men midt i 8x ). Er der nogen der ved
hvor her i landet man kan købe sådan en??. Eller er der en der har en til
salg.

Mercury Outboard Repair Manuals

mvh
Flemming Kyhn

Fra : Frank Mikkelsen

Dato : 28-10-03 21:28

Hej
jeg tror du kan låne den på esbjerg biblotek, der har jeg før lånt en manual
på en gammel mercury, prøv at ringe til dem.

Frank

Fra : Mikael Block Christe~

Dato : 29-10-03 08:15

Jeg købte en til min Marina 1984 75hk ( se.nr. 871-8337 )
hos en boghandler i Jylland via internettet..den er på engelsk.
Kan bare ikke huske hvor...

Prøv at søge på Clymer + Mercury

Hvis du finder dit se.nr. sidder på selve vippe beslaget,
så kan mage finde den rigtige årgang.

Mikael

Fra : Alvin

Dato : 29-10-03 18:46

Ved at Google den kom følgende frem. Du skulle være dækket ind i volume II.
Bemærk 1729 billeder.....de siger mere en 100.000 ord.
http://www.iboats.com/boatproducts/mallsearch/mercury_manual/
Description

Volume I covers all 1 and 2 cylinder models, 2-40 hp, 1965 through 1991.
Over 528 pages, 1,390 illustrations.
Volume II covers all 3 and 4 cylinder models, 40-115hp, 1965 through 1992.
Over 575 pages, 1,729 illustrations.
Volume III covers all 6-in-line, V6, V6 with EFI and the MR drive, 90-300hp,
1965 through 1989. Over 640 pages, 1,630 illustrations.

Seloc Marine Tune-Up and Repair Manuals are the only marine tune-up manuals
to be certified by the engine manufacturers as accurate and complete. Seloc
uses easy to understand step-by-step illustrated procedures for the complete
dismantling, repair, and assembling of marine powerplants. The illustrations
are mainly photographs taken during the actual work. Each numbered step
procedure is accompanied by the same numbered photograph or illustration
making Seloc manuals easy to follow. Seloc chapters are divided into
complete areas of work such as Electrical, Ignition, Fuel, etc. making it
much easier to find the procedure for the job to be performed. Seloc Manuals
are not only the smart choice, they are the only choice in complete and
updated repair manuals.

Du kan også prøve http://www.amazon.co.uk/ og under "books" søge på
"0892873965"
og der viser sig en manual på 402 sider til ca. 220 danske kroner(Clymer
Pubns, US; ISBN: 0892873965). Der er i øvrigt, på amazon.com, flere
muligheder for manualer der dækker din motor. Jeg har handlet der ofte og
det virker upåklageligt.

Alvin

Fra : OP

Dato : 29-10-03 20:06

"Alvin" <alvinbang@bigfoot.com> skrev i meddelandet

> [...]
| Pubns, US; ISBN: 0892873965). Der er i øvrigt, på amazon.com, flere
| muligheder for manualer der dækker din motor. Jeg har handlet der ofte og

Repartitionsmanualer finns även på http://www.lunnaprodukter.se/ (se under
Marin-böcker):

T ex:
MERCURY: B726 - Mercury 45 - 225 hk. 1972-89 424 sid.
Pris 425 SEK (ca 345 DKR)

Mvh/
O. Pedersen, Malmö