koral database (vedr. "søfjer"
Fra : Christian Møller Ols~

Dato : 28-10-03 16:09

Hej gruppe

Er der nogen der kender en god database hvor man kan søge efter koraller ol.
Jeg har nemlig købt en "sø fjer", den ligner mest en søstjerne, blot med
mange arme..., og jeg vil gerne vide lidt om den.

--
Mvh Christian

Fra : Carsten Gall

Dato : 28-10-03 22:47

"Christian Møller Olsen" <cmo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har nemlig købt en "sø fjer", den ligner mest en søstjerne, blot med
> mange arme..., og jeg vil gerne vide lidt om den.

Nu er det du spørger om ret umuligt at finde, for en koral søge base
indeholder, sjovt nok kun koraller *s*
Men der findes en anden side med en masse billeder, hvor du muligvis kan
finde et billed der ligner, og så senere søge via google.

Koral søge basen ligger på:
http://whelk.aims.gov.au/coralsearch/coralsearch.php

billedene findes på : http://www.reefimages.com/

Carsten

Fra : Just me

Dato : 29-10-03 15:19

Er det den her?
http://store.yahoo.com/marinedepotlive/1303714.html

Dennis

On Tue, 28 Oct 2003 16:09:18 +0100, "Christian Møller Olsen"
<cmo@webspeed.dk> wrotd: