Stigning i en Sako Vixen kal. 222 R.
Fra : Lars Beck Jensen

Dato : 28-10-03 13:43

Hej.

Kan nogle fortælle mig hvilke stigning en Sako Vixen kal. 222 R har i
piben??? Og er der nogle som har erfaring med denne riffel - hvordan
skyder den med tunge kugler og med Barnes X (Ved godt at den
individuelle riffel skyder forskelligt, men alligevel må man vel kunne
give et peg om den kan klare tunge kugler og barnes X)

med venlig hilsen

Lars

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-10-03 11:56

Lars Beck Jensen wrote:
> [...]
> individuelle riffel skyder forskelligt, men alligevel må man vel kunne
> give et peg om den kan klare tunge kugler og barnes X)

Jeg ved i hvert fald at min skyder af H...... til med 4 grams kugler ... den
vil helst have 3.2 grams.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Knud Erik Jørgensen