Brugt bagpotte
Fra : Lars Madsen

Dato : 28-10-03 00:53

Hey igen i gruppen :)

Jeg har fået tilbudt en brugt udstødning, Remus DTM, 2" til 500,-

Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg er som
ikke-særlig-udstødnings-kyndig kigger på denne bagpotte?

Hvor gammel bør den maks være før den er "brugt op"?

Jeg har ikke lige yderligere informationer på den (endnu).

VH Lars Madsen

Fra : Unlimited

Dato : 28-10-03 12:52

Remus har et ry for at ruste temmelig meget.
Min remuspotte havde efter 1 år også noget rust. Så jeg tør ikke tænke på
hvor meget der er på den når den er 2 år.... Men lur på den og vurder om du
synes den er 500 kr værd.

Mvh Flemming

Fra : SNiP

Dato : 28-10-03 21:30

"Unlimited" <-unlimited-@klub-striben.dk> wrote in message
> [...]
> hvor meget der er på den når den er 2 år.... Men lur på den og vurder om

En god test er at slå lidt på den forskellige steder, hvis der er markante
forskelle på steder hvor der ikke burde være (det siger selv at en fals
lyder anderledes end et stykke plade) så er den nok ikke så glad, hvis den
samtidig rasler, eller der ligefrem kommer rust ud af den igennem denne
operation, ja så er den helt sikkert vel rusten inden i.

/J