Forhandler snyd :-)
Fra : Karsten Andersen

Dato : 27-10-03 17:12

Det er ikke så tit man ser en forhandler tage billeder af hans måde og
få en bil til og lugte ny
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=350400957

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Mathias

Dato : 27-10-03 17:22

Karsten Andersen wrote:
> Det er ikke så tit man ser en forhandler tage billeder af hans måde og
> få en bil til og lugte ny
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=350400957

Hehehe!
Jeg har nu altid synes en bil lugter ny når den lige har fået Pava

--
Mvh. Mathias

MB 300D W124 '91

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-10-03 17:24

Hej!

Mathias wrote:

> Jeg har nu altid synes en bil lugter ny når den lige har fået Pava

Også når du holder for rødt lys og får den karakteristiske brændte lugt ind
gennem luftkanalerne?

Jeg tror jeg renser udstødningen af næste gang jeg er på værkstedet... Har
nemmerlig lige fået Escorten Dinitrol-behandlet :)

Fra : Morten Trab

Dato : 27-10-03 17:24

"Karsten Andersen" <karsten@fjern.mig.jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ikke så tit man ser en forhandler tage billeder af hans måde og
> få en bil til og lugte ny
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=350400957

Mener du at han har smidt 4 dæk bagi??
Hvad har det med at snyde og gøre??

De følger vel bare med bilen, som en del af handlen?!

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-10-03 17:27

Hej!

Morten Trab wrote:

> Mener du at han har smidt 4 dæk bagi??
> Hvad har det med at snyde og gøre??

Frisk't gummi giver den karakteristiske lugt af ny bil. Det er et ret
almindeligt "trick" hos brugtbilsforhandlere.

Jeg tror faktisk at jeg vil gøre det samme når Escorten engang skal sælges. Det
bliver verdens eneste nye 10 år gamle bil

> De følger vel bare med bilen, som en del af handlen?!

Kan godt være.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 27-10-03 18:27

Mon, 27 Oct 2003 17:23:59 +0100, skrev Morten Trab, på 20 linier, i
<bnjgqj$vm1$1@svr-1.homedir.dk>, :

>"Karsten Andersen" <karsten@fjern.mig.jyde.dk> skrev i en meddelelse
>
>Mener du at han har smidt 4 dæk bagi??
>Hvad har det med at snyde og gøre??
>
>De følger vel bare med bilen, som en del af handlen?!

det er sgu træls og have 4 dæk uden fælge

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Thomas²°°³

Dato : 28-10-03 10:56

> det er sgu træls og have 4 dæk uden fælge

Der kan blive nogle fine gynger ...

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam