IC7-MAX3 til P4 2.2GHz?
Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 27-10-03 16:56

Hejsa...

Jeg er lidt i tvivl. Jeg har en P4 2.2GHz, som kører med en FSB på 400MHz.
Jeg ville gerne have et Abit IC7-MAX3 bundkort istedet for det gamel MSI,
men ABIT's står til at kunne understøtte en FSB på 533MHz eller 800MHz, kan
jeg så ikke bruge min P4 som kører med en FSB på 400MHz - er IC7-MAX3 ikke
"bagud kompatibelt"? Hvis ikke jeg kan købe ABIT's pga. min FSB, hvad er så
værd at investere i? Jeg vil gerne have et nyt da mit gamle MSI ikke
tilllader nogen former for "ændringer" - dvs. jeg kan ikke ændre FSB eller
Vcore eller noget som helst, men jeg vil gerne igang med noget overclocking.
Kan jeg købe IC7-MAX3 eller hvad skal jeg have fat i?

--
Venligst
Jacob Strue