daekonline, alternativer?
Fra : Michael Kristensen

Dato : 27-10-03 11:41

G'dag

Jeg bestilte den 8. oktober fire sutter fra daekonline, fik en mail retur
med min bestilling og har da sidenhen ikke hørt en disse. At sende
daekonline.dk en mail viser sig at være spild af tid (nogen der nogensinde
har fået besvaret en email af dem?).

I mellemtiden sniger asfalten sig nærmere fælgkanten og jeg har ikke lyst
til at vente i en udendelighed på at dækkene måske ankommer. Hvor ellers
kan der købes dæk til en rimelig pris (online/Sjælland)?

Michael
http://caffrey.dk/megasquirt

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 27-10-03 17:00

> I mellemtiden sniger asfalten sig nærmere fælgkanten og jeg har ikke lyst
> til at vente i en udendelighed på at dækkene måske ankommer. Hvor ellers
> kan der købes dæk til en rimelig pris (online/Sjælland)?

Man kunne da prøve at ringe runft til et par almindelige
værksteder/dækpushere, og så give dem turen med "..jeg har fundet de her dæk
på nettet til xxxxkr, kan i matche det....". Jeg kunne da forestille mig at
nogle kunne være interreseret i at give hovedparten af forskellen som
afslag.
Der værste der kan ske er vel at du spilder en halv times tid.
Mvh
Anders O

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-10-03 18:53

"Michael Kristensen" <mik@caffrey.DENMARK> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at vente i en udendelighed på at dækkene måske ankommer. Hvor ellers
> kan der købes dæk til en rimelig pris (online/Sjælland)?

Jeg kan muligvis hjælpe dig...
Hvilket dæk er det mangler?
Størrelse/model.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 27-10-03 18:57

On Mon, 27 Oct 2003 18:52:32 +0100, "Morten Fruergaard" <mit
fornavn@mit efternavn.com> wrote:

>Jeg kan muligvis hjælpe dig...

Men man kan da blot anvende track and trace til at følge sin
bestilling/levering gennem systemet hos Daekonline/reifendirekt.

Dét anvender jeg hver gang via:
www.sicherbestellen.de/reifendirekt/Reifen.html - Meine Bestellungen

/Mogens

Fra : Michael Kristensen

Dato : 28-10-03 23:55

Mogens Knudsen wrote:

> Men man kan da blot anvende track and trace til at følge sin
> bestilling/levering gennem systemet hos Daekonline/reifendirekt.

Ja, men når der ved bestillingen på deres track&trace system står noget i
retning af: "du hører fra os...", så er det ikke meget værd :-/

Michael
http://caffrey.dk/megasquirt

Fra : Michael Kristensen

Dato : 28-10-03 23:53

Morten Fruergaard wrote:

[...]
> Jeg kan muligvis hjælpe dig...
> Hvilket dæk er det mangler?
> Størrelse/model.

Jeg har netop fundet nogle dæk til absolut rimelige priser. Ellers mange tak
for tilbuddet.

Michael
http://caffrey.dk/megasquirt