Nye priser på Family Tree Maker version 11
Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 26-10-03 22:31

De nyeste priser på denne version fremgår her:

http://www.sitecenter.dk/bkb_trading/priserpfamilytreemaker/

På grund af FTM´s store succes, er det lykkedes at forhandle nogle pæne
prisreduktioner på plads!

___________________
Ole P. Bielefeldt,
Ry
Fjern FJERNMIG i min E-mail adresse
FTM: www.familytreemaker.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-10-03 08:26

Sun, 26 Oct 2003 22:30:54 +0100, skrev Ole P. Bielefeldt:

>De nyeste priser på denne version fremgår her:
>
>http://www.sitecenter.dk/bkb_trading/priserpfamilytreemaker/
>
>På grund af FTM´s store succes, er det lykkedes at forhandle nogle pæne
>prisreduktioner på plads!

Hvis ikke dét er kommerciel spam, så ved jeg ikke hvad det er!!!!

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Brian Jensen

Dato : 27-10-03 22:19

In article <g3ippv4c8no8eeq6t8mlfccn1j0g6shn5u@4ax.com>,
kurt@FJERNDETTEtowle.dk says...
> Hvis ikke dét er kommerciel spam, så ved jeg ikke hvad det er!!!!

Jeg ser det i hvert fald ikke som spam, men en simpel oplysning til de
brugere af FamilyTreeMaker der er i denne gruppe.

Desuden er indlægget kun lagt i denne ene gruppe, hvorved det ikke
kvalificerer som spam, som det ville være tilfældet hvis det var
crosspostet til flere grupper hvor det ikke hørte hjemme.

Mvh
Brian Jensen

Fra : Arne Feldborg

Dato : 28-10-03 01:11

Brian Jensen <suntrip@INGENSPAMtiscali.dk> skrev Mon, 27 Oct 2003
22:18:50 +0100

>Jeg ser det i hvert fald ikke som spam, men en simpel oplysning til de
>brugere af FamilyTreeMaker der er i denne gruppe.

Hvis det var en oplysning til allerede eksisterende brugere af
programmet ville den være bedre anbragt på programmets egen
mailingliste.

>Desuden er indlægget kun lagt i denne ene gruppe, hvorved det ikke
>kvalificerer som spam, som det ville være tilfældet hvis det var
>crosspostet til flere grupper hvor det ikke hørte hjemme.

Ikke destomindre er det kommercielt, og den der kommer med indlæget har
selv økonomisk interesse i salget, og dermed er det forbudt i følge
reglerne for dk. Usenetgrupper.

Evt. fortsat diskussion om enmet bedes ført i gruppen dk.admin.netikette
da den ikke hører hjemme her.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Thor

Dato : 28-10-03 10:51

Arne Feldborg wrote:
> [...]
>
> Evt. fortsat diskussion om enmet bedes ført i gruppen
> dk.admin.netikette da den ikke hører hjemme her.
-------------------------

Det er vel ligeså relevant med denne oplysning som noget af alt det
private ævl og kævl du selv er med til i denne gruppe.

Hilsen Thor

--
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.

Fra : Arne Feldborg

Dato : 28-10-03 11:18

"Thor" <§@§> skrev Tue, 28 Oct 2003 10:51:09 +0100

>Det er vel ligeså relevant med denne oplysning som noget af alt det
>private ævl og kævl du selv er med til i denne gruppe.

Bortset fra at jeg ikke har diskuteret private ting medmindre nogen har
angrebet mig personligt, så har jeg slet ikke taget stilling til om Oles
indlæg er relevant eller ej.

Jeg konstaterer bare, som svar på Brians indlæg og som opbakning til
Kurts indlæg, at det ikke var i overensstemmelse med reglerne for
gruppen.

Ikke fordi jeg har det fjerneste imod Oles indlæg (bruger iøvrigt selv
programmet), men fordi kommercielle reklamer gennerelt er uønskede og
kan tage et omfang der ikke er til at stoppe igen hvis først det får
begyndt. Og ihvetfald ligger det helt fast at en fortsat diskussion om
de generelle regler for hele dk-hierakiet ikke hører hjemme her.

FUT: dk.admin.netikette
(hvilket betyder at svar på dette indlæg vil gå til den nævnte gruppe).

Fra : Arne Feldborg

Dato : 28-10-03 12:01

(hvis du får dette to gange, så læs venligst nederst i indlæget)

> [...]

FUT: dk.admin.netikette
(hvilket betyder at svar på dette indlæg vil gå til den nævnte gruppe).

Tilføjelse:
Også skal jeg iøvrigt dybt beklage hvis nogen har fået dette indlæg to
gange. Der viste sig en fejl i Follow Up To i det første og det blev
derfor omgående Canceled, men det kan jo godt være nået ud til nogle
alligevel.