Genealogiske tegn i Windows-programmer
Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-10-03 12:59

Hvordan skriver jeg f.eks. et kors med skriften Times New Roman i Word
(Windows XP). jeg ved at skriften Windings indeholder alle mulige
underlige tegn, men det er jo ikke ligefrem en stil der passer til
skriften).

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Bent Mortensen

Dato : 26-10-03 13:07

? er det et sådan du mener

Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-10-03 13:16

Sun, 26 Oct 2003 13:07:05 +0100, skrev Bent Mortensen:

>? er det et sådan du mener

Øhhh, hvordan? Jeg ser kun et spørgsmålstegn?

Fra : Bent Mortensen

Dato : 26-10-03 13:24

Det var underlig for der var et kors da jeg satte det ind

du er i Word går i indsæt symboler vælg generele tegnsætning der finder du
et kors vælg indsæt ( jeg håber at det er det du mener for i word virke det

v/h Bent Mortensen

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 26-10-03 13:16

On Sun, 26 Oct 2003 12:59:11 +0100, Kurt Hansen
<kurt@FJERNDETTEtowle.dk> wrote:

> [...]
>(Windows XP). jeg ved at skriften Windings indeholder alle mulige
>underlige tegn, men det er jo ikke ligefrem en stil der passer til

Alt+0134

Eller gå ind i Program/Tilbehør/Systemværktøjer og start Tegnoversigt.
Korste findes som ten 2020.
--
Lars J. Helbo
lars@helbo.org

Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-10-03 13:20

Sun, 26 Oct 2003 13:16:14 +0100, skrev Lars J. Helbo:

>Alt+0134
>
>Eller gå ind i Program/Tilbehør/Systemværktøjer og start Tegnoversigt.
>Korste findes som ten 2020.

Jeg havde faktisk kigget i Tegnoversigt, men har åbenbart misset
korset.

Tak for hjælpen.