Illustreret Tidende
Fra : Poul Henning Pederse~

Dato : 26-10-03 10:46

Hej

Er der andre der har problemer med at se de enkelte sider i stor format på
netudgaven af Illustreret tidende?
Når jeg kliker på den lille version af billedet kommer der en lille firkant
op i øverste venstre hjørne.

Mvh
Poul Henning Pedersen

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 26-10-03 11:05

Poul Henning Pedersen wrote:
> [...]
> format på netudgaven af Illustreret tidende?
> Når jeg kliker på den lille version af billedet kommer der en lille

Jeg får også bare "firkanten", men kan se siden hvis jeg vælger "se
siden i pdf", som kan vælges yderst til venstre.
--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/

Fra : Tom Stryhn

Dato : 26-10-03 11:04

Billederne vises ved brug af en plugin (ekstra lille program til browseren) som kan hentes på denne
adresse:

http://www.lizardtech.com/download/?x=2&p=1&o=1

Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://www.tom-stryhn.dk
last update / sidst opdateret 16.10.2003