Svindel og humbug?
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 27-10-03 07:28

Hej,

For 14 dage siden kiggede Jeg på denne Ford Escort
http://www.biltorvet.dk/koebogsalg/mereinfo.asp?dafcarid=B252300332

men dengang kostede bilen 39.900,- og havde kørt 217.000
Gad vide hvad tælleren i bilen siger?

Carsten

Fra : ct

Dato : 27-10-03 09:28

kan være de har brugt samme billede til en næsten-identisk bil ?? er set
før....

Claus

Fra : Ted

Dato : 27-10-03 12:03

> men dengang kostede bilen 39.900,- og havde kørt 217.000
> Gad vide hvad tælleren i bilen siger?
----------------------

Bilen bliver jo ikke mere værd af at spole km 17.000 Der er nok tale om en
helt anden bil, evt med det samme billede.

Men prøv dog at kontakte dem ? prisen virker da umiddelbart ikke
afskrækkende,,,hvis den er i orden

Teddy

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 27-10-03 12:09

"Ted" <salg@smallblock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> helt anden bil, evt med det samme billede.
>
> Men prøv dog at kontakte dem ? prisen virker da umiddelbart ikke

Jeg har skrevet mail til dem, og fået svar tilbage.
De skriver at prisen er en fejl, og at den skulle koste 39.900,- (Det er
altså samme bil)
Ingen forklaring på km-standen. Iøvrigt er den lige blevet solgt skriver de.

mvh

Carsten

Fra : ct

Dato : 28-10-03 10:36

> [...]
> altså samme bil)
> Ingen forklaring på km-standen. Iøvrigt er den lige blevet solgt skriver

skummelt.....