God ratlås?
Fra : Mads Stetter

Dato : 26-10-03 23:15

Skal ud at have en god ratlås... er der noget i kan anbefale??

MVH Mads Stetter

Fra : Roberto Saldo

Dato : 27-10-03 08:15

Mads Stetter wrote:
> Skal ud at have en god ratlås... er der noget i kan anbefale??

Da de alle formodentlig kan omgås, hvis overtræderen virkeligt ønsker
at køre din bil væk, gælder det om at finde een der kan ses på afstand
*inden* Vandalen smadrer ruden.
Dvs den skal være stor og gerne pyntet i muntre farver.

Jeg har brugt en UltraClub, den kan nemt åbnes uden specielt meget
værktøj men min bil blev aldrig stjålet :)

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Martin Damberg

Dato : 27-10-03 08:33

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen/Best regards
>
> Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

På det tidspunkt læste jeg omkring en test af sådanne ratlåse, hvor sikre de
var osv, men
kan desværre ikke finde den igen ;( nogen der kender til en url ?

Martin
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke UNI-C