Behandling af lædersæder samt brugen af a/~
Fra : Nicholas

Dato : 26-10-03 19:20

Hvilke produkter kan anbefales og hvilken fremgangsmåde, til behandling af
læder/alcantare sæder?

Har hørt det er en god ide at bruge a/c jævnligt her i vinteren, men hvordan
bruger i der har a/c, det jævnligt - fyrer i bare op for a/c og lader den
kører eller er der en "speciel" fremgangsmåde?

Mht. til serviceringen, hvem kan anbefales?

mvh.

Nicholas

Fra : Soren Pedersen

Dato : 26-10-03 20:21

Skind i bilen skal vel behandles på saamme måde som skind i stuen ??? -
Sæbespånevand.
Brug af AC i vintermånederne kommer af sig selv: Der findes simpelthen ikke
en mere effektiv afdugningsmekanisme end AC. Så når I hopper småfugtige ind
i bilen, starter du bare AC. Men i modsat fald bør den bruges i min. 15 min.
en gang om måneden.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Fra : Thomas Krath

Dato : 26-10-03 22:42

> Hvilke produkter kan anbefales og hvilken fremgangsmåde, til
> behandling af læder/alcantare sæder?

Jeg har købt noget hos Ide møbler til min bil. Det består af noget
læderrens og lædercreme... det virker fint :)

> Har hørt det er en god ide at bruge a/c jævnligt her i vinteren, men
> hvordan bruger i der har a/c, det jævnligt - fyrer i bare op for a/c
> og lader den kører eller er der en "speciel" fremgangsmåde?

Du kører bare med det tændt... det er lige meget om det f.eks. er niveau 0
el. niveau 3 den kører med.... bare A/C'en er aktiveret.

> Mht. til serviceringen, hvem kan anbefales?

Din mekaniker?

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide