Afgift tilbage
Fra : Niels Skaaning

Dato : 26-10-03 13:45

Skal man til en eller anden form for syn eller fremvisning, hvis man vil
have afgiften på sin bil tilbagebetalt?

NS

Fra : Allan Møller

Dato : 26-10-03 14:13

> Skal man til en eller anden form for syn eller fremvisning, hvis man vil
> have afgiften på sin bil tilbagebetalt?

Ikke til syn men til vurdering.

Mvh. Allan

Fra : lge

Dato : 26-10-03 22:15

Hvordan får man sin bil vurderet - på bilinspektionen eller...?

/Lars

Fra : Allan Møller

Dato : 26-10-03 22:37

> Hvordan får man sin bil vurderet - på bilinspektionen eller...?

Da min blev vurderet for ca. 4 måneder siden bestilte og betalte jeg
hos Told & Skat på Finsensvej 15 (Frederiksberg).
Selve vurderingen forgik i Tåstrup af Told & Skat samt af 1 eller 2 FDM
udpeget personer (?)

Efter vurderingen har man en måned til at afmelde bilen og komme med et
bevis på at bilen er ført ud af landet.
Sidenhen kommer pengene ind på din konto.

Mvh. Allan

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 27-10-03 08:31

On Sun, 26 Oct 2003 22:36:46 +0100, "Allan Møller" <allan@anllanm.dk>
wrote:

>Efter vurderingen har man en måned til at afmelde bilen og komme med et
>bevis på at bilen er ført ud af landet.

Een måned?
3 måneder vel...

/Mogens