tågelygter til Mazda
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 25-10-03 22:12

Den ene originale tåge-lygte-dækplade er knækket af på min 626 GF fra 2000.
Den kan man kun få igen ved at købe en helt ny "kofanger" i den rigtige
indfarvning.

- så er det jo nærliggende at montere tågelygter istedet. - men den
originale Mazda pris er 2600,- plus moms plus montering.

Kan det ike fås billigere et andet sted. Det skal helst passe lige så godt
som de originale. Det er en benzin'er, så der er noget med, at der skal høre
et relæ med ....

Gode råd ?? Eller skal jeg bare hoste op med den godt 4000 kr ??

/Bjarke