Ford Escort stc. 1997 - bagbremser
Fra : ivan

Dato : 25-10-03 15:05

Hej !!

Vedr. Ford Escort 1,6 stc. - 1997/6

Jeg ville høre om der er nogle der har mulighed for at fortælle mig,
hvor dyb bremsentromlen er (der hvor bakkerne rammer).
Dem jeg har, er 49 mm. (Ø204 mm).

Det der er mit problem er at, af en eller anden grund arbejder bakkerne
så meget sidevers at clipsen der holder bakken, slipper så meget at
stemplet i hjulcylenderen skyder forbi bremsebakken!!!!
Tromlerne er uorginale og jeg har smidt de orginale tromler ud.

Hvis nogle er intereserret i at hjælpe, kan jeg lægge lidt billeder i
dk.binaer

ivan

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-03 14:01

> [...]
> stemplet i hjulcylenderen skyder forbi bremsebakken!!!!
> Tromlerne er uorginale og jeg har smidt de orginale tromler ud.

Der er noget galt med de 2 clips som skal holde bakkerne på plads. Har du
husket at sætte to fjedere på sammen med clipsene?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : ivan

Dato : 27-10-03 21:33

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in news:3f9bc57b$0$94858
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Der er noget galt med de 2 clips som skal holde bakkerne på plads. Har du
> husket at sætte to fjedere på sammen med clipsene?

Jeg har lagt billeder ud i dk.binaer "Ford Escort 1997/6 stc."
Jeg har monteret de medfølgende fjedere-clips som lå i monteringssættet.
Det jeg er i tvivl om er hvor meget fri plads der er inde i tromlen.
(se billede).

ivan