Er Post Danmark det bedste bud?
Fra : Rasmus ...

Dato : 25-10-03 10:10

Jeg skal have transporteret 4 fælge med dæk fra Fyn til
Nordjylland (ca. 300 km). De vejer ca. 15 kg pr. stk og
er knap 60 cm i diamater og ca. 20 cm brede.

Post Danmark burde kunne klare det som 4 enkeltpakker
til kr. 89,- pr. stk., dvs. i alt kr. 356,-

Er der nogen der har nogen bud på hvem der kunne
gøre det billigere eller om jeg skulle satse på
Post Danmark?
__
Rasmus

Fra : John Sahl

Dato : 25-10-03 10:15

Rasmus ... wrote:
> Post Danmark burde kunne klare det som 4 enkeltpakker
> til kr. 89,- pr. stk., dvs. i alt kr. 356,-

Find en af dine kammerater, lån hans Lupo 3L og du kan
gøre det for under 100kr ,-)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Funky

Dato : 25-10-03 10:37

> Jeg skal have transporteret 4 fælge med dæk fra Fyn til
> Nordjylland (ca. 300 km). De vejer ca. 15 kg pr. stk og
> er knap 60 cm i diamater og ca. 20 cm brede.

Fik det gjort til ca 300,- med "danske fragtmænd" - de henter og leverer.

MVH FRank - Alfa 156

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-10-03 10:46

Funky wrote:

> Fik det gjort til ca 300,- med "danske fragtmænd" - de henter og leverer.

Jeg fik at vide at de ikke handler med private mere så det må da være en tid siden.

Mvh
Roberto

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-10-03 10:52

Roberto Saldo wrote:

> Jeg fik at vide at de ikke handler med private mere så det må da være
> en tid siden.

Min kære broder fik leveret en knallert30 for 2-4 uger siden.. Jeg ved ikke
hvornår du har fået afslag?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : John Sahl

Dato : 25-10-03 11:02

Anders Houmark wrote:
> Min kære broder fik leveret en knallert30 for 2-4 uger siden.. Jeg
> ved ikke hvornår du har fået afslag?

Det afslag har jeg også oplevet.

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-03 11:24

> Det afslag har jeg også oplevet.

Det er nok bare nogen folk som er røget på en sort liste

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : John Sahl

Dato : 25-10-03 11:31

Tom wrote:
> Det er nok bare nogen folk som er røget på en sort liste

;c)

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-10-03 11:31

Tom wrote:

> Det er nok bare nogen folk som er røget på en sort liste

:) ja det er jo ærlig snak.

R!

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 26-10-03 00:37

On Sat, 25 Oct 2003 11:52:07 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

>Min kære broder fik leveret en knallert30 for 2-4 uger siden..

En god mulighed er vel, at den blev leveret fra en virksomhed af en
slaws? Så handler fragtfirmaet jo ikke med din broder.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-10-03 12:15

Daniel Stjernholm wrote:

> En god mulighed er vel, at den blev leveret fra en virksomhed af en
> slaws? Så handler fragtfirmaet jo ikke med din broder.

Nej det var fra privatperson.
I de seneste år har han vel sendt og fået tilsendt 3 knallerter.. For
omkring 2 år benyttede jeg mig selv af Danske Fragtmænd til at sende en
scooter til en anden privatperson.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Funky

Dato : 25-10-03 11:45

Jeg fik at vide at de ikke handler med private mere så det må da være en tid
siden.

Tjaae, det er faktisk lidt over et år

MVH Frank - Alfa 156

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-10-03 11:14

"Rasmus ..." <atmothaildotcom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til kr. 89,- pr. stk., dvs. i alt kr. 356,-
>
> Er der nogen der har nogen bud på hvem der kunne
> gøre det billigere eller om jeg skulle satse på

Når jeg sender dæk bruger jeg enten PostDK eller Danske Fragtmænd.
Det koster ca. det samme, så brug du bare Post DK.
Hvis du heller vil bruge Danske Fragtmænd, så skal du bede om
stykgodspriserne...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Unlimited

Dato : 25-10-03 15:37

"Rasmus ..." <atmothaildotcom@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> til kr. 89,- pr. stk., dvs. i alt kr. 356,-
>
> Er der nogen der har nogen bud på hvem der kunne
> gøre det billigere eller om jeg skulle satse på
Hvis du har falck abonnement på din bil.. Smider du fælgene på bilen... Og
siger den skal til nordjylland... I bagagerummet smider du nogen andre fælge
som bliver sat på bilen i nordjylland og så ringer du til falck igen :)
Ved ikke om det virker.. Men det er ikke altid falck er så kloge ;)

/F

Fra : Rasmus ...

Dato : 25-10-03 16:06

[snip]

"Unlimited" <-unlimited-@klub-striben.dk> wrote:
> [...]
> som bliver sat på bilen i nordjylland og så ringer du til falck igen :)
> Ved ikke om det virker.. Men det er ikke altid falck er så kloge ;)

Hvorfor ikke bare smide dem der skal til Nordjylland i bagagerummet?
__
Rasmus

Fra : John Sahl

Dato : 25-10-03 17:24

Unlimited wrote:
> [...]
> du nogen andre fælge som bliver sat på bilen i nordjylland og så
> ringer du til falck igen :) Ved ikke om det virker.. Men det er ikke

Nu Falck ikke er så kloge, hvorfor er det så lige at du
vil skifte fælgene 2 gange?

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 17:34

Rasmus ... wrote:
:: Jeg skal have transporteret 4 fælge med dæk fra Fyn til
:: Nordjylland (ca. 300 km). De vejer ca. 15 kg pr. stk og
:: er knap 60 cm i diamater og ca. 20 cm brede.
::
[...]

Det kan gøres billigere med Post Dk. Ring til nærmeste Post Center og be om
kørselsafdelingen. Nu beder du om at få leveret en PC (Post Container =
Bur). Heri putter du nu dine 4 fælge og beder chaufføren tage dem med igen.
Dine fælge når frem samlet, og helt uden buler og skrammer. Pris: 250,-

M.v.h.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-10-03 18:55

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dine fælge når frem samlet, og helt uden buler og skrammer. Pris: 250,-

Hvilken størrelse har en sådan PC?
Jeg mente at det kostede 500 kr...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 19:13

Morten Fruergaard wrote:
[...]

Areal som en palle og så er buret ca. 180 cm. høj.

M.v.h.