BFA i dag
Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 21:12

Lige hjemkommet fra Biler For Alle.

Meget stor messe i Herning og fik da også set mange flotte biler, men jeg
synes det var knap så spændende som for 2 og 4 år siden

Jeg tager hatten af for Fiat, de havde en hal til dem selv så selvom det går
skidt for koncernen har de alligevel lavet den største stand på messen. De
havde også et par nye Ferrari'er med som bare er flotte.

Bilstereo afdelingen var skuffende i forhold til de tidligere år. Der var
ikke det helt store at snakke om der. Få biler og ikke så vildt som
tidligere. Eneste lille plus var da at der var en mondeo V6 med i stereo
afdelingen, men desværre havde han kun stylet sin bil med sideskørter og
ingen frontspoiler og bagkofanger så den så lidt kikset ud.

Lars fra UltraGlozz snakkede (.......) men jeg fik aldrig set ham pudse den
rådne "kasse" han havde taget med på standen .....gik endda forbi 4-5
gange.

Kvinde-afdelingen havde ikke et hak med biler at gøre, men man fik da set
hvordan en kosmetolog ligger en mascará og lign

SAAB må vel nærmest betegnes som bankerot siden de ikke magtede en større
stand. Det må bestemt være messens dårligste stand

Motosports hallen var som altid kanon at se. Mange flotte biler og meget
vilde traktor-trækkere osv.
Der blev også kørt ræs med publikum udenfor og det lyder bare kanon vildt
når sådan en Ferrari lukker op for sluserne. Shyt hvor de kunne flytte sig
ned ad langsiden

Køb IKKE franske hotdog på messen. yak for en gang tør brød og kolde pølser

Værktøjafdelingen var mest til fagfolk da der mest blev vist autolifte og
forskellige software-løsninger til at læse fejlkoder fra bilens computer.
Desværre ikke så meget "småværktøj"

Til børnene er der rigeligt da der sælges radiostyrede biler på flere stande
og der er flere steder hvor børn kan køre i el-biler.

GPS afdelingen havde meget spændende at vise frem.

Men alligevel en god messe selv om jeg ikke synes den var helt så god som
tidligere.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-10-03 21:47

> [...]

> SAAB må vel nærmest betegnes som bankerot siden de ikke magtede en større
> stand. Det må bestemt være messens dårligste stand

Forkert...
SAAB har det skidegodt... Jo større stand jo dårligere økonomi...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-10-03 22:42

Morten Fruergaard wrote:

> Forkert...
> SAAB har det skidegodt... Jo større stand jo dårligere økonomi...

Ja, se bare Fiats stand - de havde lejet 50 procebt af hele centeret..
næsten....

--
Jan W Nielsen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 24-10-03 23:01

Fri, 24 Oct 2003 23:41:42 +0200, skrev Jan W Nielsen, på 14 linier, i
<3f999c94$0$10901$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, :

>Ja, se bare Fiats stand - de havde lejet 50 procebt af hele centeret..
>næsten....

Den Volvo du havde med må da også være den eneste Vølle der var på
messen.

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Karsten Andersen

Dato : 24-10-03 23:00

Fri, 24 Oct 2003 22:12:17 +0200, skrev "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com>, på 54 linier, i
<3f9987a2$0$94876$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>SAAB må vel nærmest betegnes som bankerot siden de ikke magtede en større
>stand. Det må bestemt være messens dårligste stand

Den plads må de dele med Rover.

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 23:38

Så ligger der en god portion billeder i news:dk.binaer.motor

Fra : bme

Dato : 24-10-03 23:51

> Lars fra UltraGlozz snakkede (.......) men jeg fik aldrig set ham pudse
den
> rådne "kasse" han havde taget med på standen .....gik endda forbi 4-5
> gange.

Ditto her, var desuden ikke synderlig imponeret af det der var blevet
poleret da jeg kom forbi.

> Kvinde-afdelingen havde ikke et hak med biler at gøre, men man fik da set
> hvordan en kosmetolog ligger en mascará og lign

Jeps, lagde også mærke til at der var en vaskemaskineudstilling, kan man ane
en smule mandschauvinisme.

> SAAB må vel nærmest betegnes som bankerot siden de ikke magtede en større
> stand. Det må bestemt være messens dårligste stand

Jeg så sgu kun en enkelt saab, og det var i hvert fald ikke en fabriksny.
Det var vist iøvrigt kun saabklubdk der skulle være med.
havde egentligt håbet de var med, er lidt tosset efter saab, og ville gerne
have kigget 9-3 SS lidt grundigere efter i sømmene.

> Køb IKKE franske hotdog på messen. yak for en gang tør brød og kolde
pølser

Af skade bliver man klog, ville købe en i viborg på vej hjem, men skulle ind
på fem tankstationer før de havde kunne levere, sig mig lige, er udviklingen
ikke kommet til viborg.

> Men alligevel en god messe selv om jeg ikke synes den var helt så god som
> tidligere.

njae, der var nu flere biler med end tidligere, men savnede en lidt større
tilbehørsudstilling. (og så lige de sidste bilmærker)

/bo

Fra : KickAssCowboy

Dato : 25-10-03 20:53

Messen var lidt skuffende. Det startede ellers godt da vi blev vinket videre
på parkeringspladsen. Det viste sig at det var fordi vi kom i min brors Alfa
156 Selespeed. Alle Alfa og Fiat ejere fik V.I.P. pladser tæt ved indgangen.
Det kalder jeg sgu et fedt initiativ.... Men da vi kom derind var det som om
der manglede noget.... Hvor var de fede supersportsvogne. Ja der var Ferrari
og Maserati, men det var også det. Ok den nye BMW 645i var da nice, og
König'en var også ok, men..... Sidste gang jeg var til bilmesse i Herning
var jeg inde og sidde i en Dogde Viper (det hed den dengang) og der var også
Lamborghini'er såvidt jeg husker ud over før nævnte bilmærker. Der var også
store fede amerikanske 4x4'er osv...
Det var dog fedt at komme med på offroad banen en tur....
Er vi blevet forvændte med eksotiske biler eller hvorfor går man derfra med
en tam smag i munden???
PS. Så er det rigtigt hvad der var en der skrev før med de franske
hotdogs....bvadr..
Lars

Fra : Karsten Andersen

Dato : 25-10-03 23:20

Sat, 25 Oct 2003 21:53:21 +0200, skrev KickAssCowboy, på 84 linier, i
<SwAmb.3105$hw7.2568@news.get2net.dk>, :

>Sidste gang jeg var til bilmesse i Herning
>var jeg inde og sidde i en Dogde Viper (det hed den dengang) og der var også
>Lamborghini'er
Det var der stadigt.

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : KickAssCowboy

Dato : 26-10-03 15:54

> Det var der stadigt.

FUCK MAND... Har jeg virkelig kørt 250km for at kigge på biler og så gået
glip af en Lambo...hulk...
Hvor stod de/den?
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-03 16:01

> FUCK MAND... Har jeg virkelig kørt 250km for at kigge på biler og så gået
> glip af en Lambo...hulk...
> Hvor stod de/den?

Henne i hjørnet ved bilstereo-gutterne

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-03 19:25

Så skulle i havde valgt lørdag. Der fyrre Jason watt sin 600 hk
Kleemann merc´er af sammen med Nikolas Kiesa og hans Nissan Skyline
med 600 hypper og 4wd.
Udendørs var nok det bedste, bortset fra, det var pisse koldt, inden
dørs, ja...man kunne stort set se det hele hos de lokale forhandlerer.

der kommer liger et par bileder på binaer. motor

Hera