Billig benzin i Århus her til aften..?
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-10-03 19:09

Hejsa

Jeg står lige og mangler 70 ltr brændstof... Hvor skal jeg tanke..

--
Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-10-03 19:19

On Fri, 24 Oct 2003 20:09:14 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Jeg står lige og mangler 70 ltr brændstof... Hvor skal jeg tanke..

Det er almindeligt kendt, at www.benzinpriser.dk/ kan hjælpe dig

/Mogens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-10-03 19:31

Mogens Knudsen wrote:

> Det er almindeligt kendt, at www.benzinpriser.dk/ kan hjælpe dig

Men det er bare ikke rigtigt opdateret.

Trivielt spm - I know. Men jeg har set udsving på mere end to kroner i dag,
og det er da ret ekstremt. Desværre var tanken ikke tom, da jeg var det
billige sted.

--
Jan W Nielsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-10-03 19:39

> [...]
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg står lige og mangler 70 ltr brændstof... Hvor skal jeg tanke..

Det ved jeg ikke, men kør hen til en bemandet station, for du skal da
vist købe et kryds & tværsblad også? )

Keder du dig ikke.........bare lidt?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-10-03 19:58

Folmer Rasmussen wrote:

> Keder du dig ikke.........bare lidt?

Jo, jo. da....

--
Jan W Nielsen

Fra : Niels Skaaning

Dato : 24-10-03 20:22

> Hejsa
>
> Jeg står lige og mangler 70 ltr brændstof... Hvor skal jeg tanke..

Den billigste tankstation plejer at være JET på Skanderborgvej - især
søndag-mandag.

NS

Fra : TDN

Dato : 24-10-03 20:54

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse

> Den billigste tankstation plejer at være JET på Skanderborgvej - især
> søndag-mandag.
>
> NS

Enig der plejer jeg også at tanke. De plejer også at slås lidt omkring Viby
Torv, Q8 og den overfor. Nogle gange er Hydro Texaco på Skanderborg ved
Hasselager endnu billigere end Jet.

Mvh
Thomas

Fra : bme

Dato : 24-10-03 23:39

Du skulle have tanket i går aftes.

Bilmagasinet påstår i det nyeste nummer at priskrigen bliver "nulstillet"
hver tirsdag og fredag morgen. Årsagen skulle være at det er de to dage at
prisen bliver fastsat på rotterdam olien, og at benzinselskaberne derfor
sætter priserne til listepriserne. Derefter starter de med at falde,
afhængig af den lokale priskrig. Priserne skulle så være i bund torsdag og
mandag aften.

/bo
(som også skulle have tanket i går aftes, kører snart på dampene, efter at
have været en tur i Herning igår)