mm dæksmønster ??
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 24-10-03 18:27

Hvor mange mm mønster er der ca på et (vinter)dæk, når det er nyt ??

/Bjarke

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-10-03 18:28

Hej!

Bjarke Christensen wrote:

> Hvor mange mm mønster er der ca på et (vinter)dæk, når det er nyt ??

Mener der var knap 10mm på mine UG6'ere...

Fra : PappaJap

Dato : 25-10-03 10:44

Hej,

Jeg har lige et tillægsspørgsmål, håber det er ok.

På mine Firestone FW930 vinterdæk, der har kørt 2 vintre, er der ca. 4 mm
mønster tilbage. Skal de udskiftes til nye eller kan de bruges en vinter
mere (regner med at køre ca. 10.000 km denne vinter). Hvad ville I gøre?

Mvh PappaJ

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-03 11:13

> [...]
> mønster tilbage. Skal de udskiftes til nye eller kan de bruges en vinter
> mere (regner med at køre ca. 10.000 km denne vinter). Hvad ville I gøre?

Tja når du kan raspe SÅ mange mm af på 2 x ½ år så kører du nok så hårdt at
der snart skal nye dæk til

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark