smide brugere videre til en anden side
Fra : Casper Kammann

Dato : 26-10-03 15:39

Jeg skal bruge en index side der smider brugerne direkte videre
til en anden side. Uden at de skal trykke på et link.

Ligenu ser det sådan ud:
http://www.teamdk.friserverplads.dk

Det skulle gerne ske automatisk ;)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-10-03 16:05

Casper Kammann <cask85@hotmail.com> skrev :

>Jeg skal bruge en index side der smider brugerne direkte videre
>til en anden side. Uden at de skal trykke på et link.

I <head>:

Du bør dog også have et link på siden, da det i enkelte tilfælde
ikke virker.
--
Knud

Fra : Bjerrum

Dato : 28-10-03 11:32

> I <head>:
>
> Du bør dog også have et link på siden, da det i enkelte tilfælde
> ikke virker.

Hvor virker det ikke?

Søren Bjerrum

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 28-10-03 11:47

Bjerrum wrote:

> Hvor virker det ikke?

Nej da.

Kan du give flere oplysninger eller skal vi selv gætte på
* hvor det ikke virker,
* hvilken kode du helt præcis har skrevet og
* hvilken browser det ikke virker med

- ?

(Det er den bedste standard-måde at gøre det på som jeg kender til)

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-03 11:50

"Bjerrum" <sb@[slet]plugworks.net> skrev :

>Hvor virker det ikke?

Der kan være enkelte browsere, det ikke virker i.

Da jeg på et tidspunkt, for et par år siden, prøvede Linux,
virkede det ikke i Netscape.

Så man bør altid have et link, for det kan fejle af en eller
anden grund.
--
Knud