adsl ?
Fra : sah

Dato : 24-10-03 12:12

Hvad er det helt præcist der sker når jeg bestller en adsl opkobling ?

hvorfor tager det 4-6 uger ?

jeg har valgt en løsning hvor jeg får skillefilter & modem og skal selv
installere.

skal modem´et først produceres eller hva?

Fra : Calle.

Dato : 24-10-03 12:17

sah wrote:
> [...]
>
> jeg har valgt en løsning hvor jeg får skillefilter & modem og skal
> selv installere.
>
> skal modem´et først produceres eller hva?

Det kan være du først skal kredit vuderes da du jo som min. skal kunne
betale et halvt år .
Nej men det skyldtes, at de samler en del opgaver, og så tar ud på
centralerne, og laver omkoblingerne, så det hele ikke bliver til kørsel

--
Calle

Fra : Buster

Dato : 15-12-03 17:30

Sikke noget vrøvl - hvor har du det fra ?????
Ventetiden skyldes mange andre ting.
F.eks,. at der er en del andre som også skal ha' lavet adsl og TDC laver som
bekendt alle linierne både for sig selv og andre udbydere

Venligst
O. Hansen

Fra : Calle.

Dato : 15-12-03 17:37

Buster wrote:
> Sikke noget vrøvl - hvor har du det fra ?????
> Ventetiden skyldes mange andre ting.
> F.eks,. at der er en del andre som også skal ha' lavet adsl og TDC
> laver som bekendt alle linierne både for sig selv og andre udbydere

det var det svar jeg fik da jeg engang ringede til TDC

--
Calle

Fra : Calle.

Dato : 15-12-03 17:38

Buster wrote:
> Sikke noget vrøvl - hvor har du det fra ?????
> Ventetiden skyldes mange andre ting.
> F.eks,. at der er en del andre som også skal ha' lavet adsl og TDC
> laver som bekendt alle linierne både for sig selv og andre udbydere

er du ikke lidt bagud, med læsning af news, du svarer på en helt tilbage fra
oktober!
--
Calle

Fra : sidf sdf

Dato : 29-10-03 21:55

Hvis du snakkede med TDC kan de gøre det på¨14 dage, det lyder som
tele2 ??